Saturday, February 27, 2016

~•❈❀ღ✿မြန္းေအာင္✿ღ❀❈•~

Music Crazy Te Te Tar Tar

၁၉၈၀ ခုႏွစ္ ေႏွာင္းပိုင္း ကာလရဲ႕ ျမန္မာျပည္ ဂီတေလာကမွာ ဂီတၾကယ္ပြင့္တခ်ိဳ႕ ေပၚထြက္လို႔ လာခဲ့ေလရဲ႕။ အဲဒီလို ေပၚထြက္လာခဲ့တဲ့ ဂီတၾကယ္ပြင့္ေတြထဲမွာ တဦးအပါအဝင္ ျဖစ္တဲ့သူကေတာ့ ၈၈ အေရးေတာ္ပံု ဒီမိုကေရစီေရး လႈပ္ရွားမႈနဲ႔ အတူ လူသိမ်ားခဲ့တဲ့ ေတးေရး၊ ေတးဆို ကိုမြန္းေအာင္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔ (ကိုမြန္းေအာင္) ကို ဘာ့ေၾကာင့္ ဂီတ ၾကယ္ပြင့္တပြင့္လို႔ သတ္မွတ္ခဲ့ၾကသလဲ။ ကိုမြန္းေအာင္ဟာ စတီရီယိုေခတ္ဦးနဲ႔ ေခတ္လယ္ၾကားကာလမွာ ေပၚထြက္လာခဲ့တဲ့ အႏုပညာရွင္တဦး ျဖစ္ၿပီး ကြဲျပားတဲ့ Vocal Color နဲ႔ ႐ိုးရွင္း လွပတဲ့ သီခ်င္းပံုစံေတြကို ဖန္တီးသီဆိုခဲ့သူ တဦး ျဖစ္ပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္လည္း ကိုမြန္းေအာင္ရဲ႕ သီခ်င္းေတြဟာ အဲဒီေခတ္ ကာလကတည္းက လူငယ္ေတြရဲ႕ ပါးစပ္ဖ်ားမွာ ေရပန္းစားခဲ့သလို၊ ဒီကေန႔ တခ်ိဳ႕လူငယ္ေတြရဲ႕ရင္ထဲမွာလည္း ရွင္သန္ အျမစ္တြယ္ေနဆဲ ျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔ကို အသံေကာင္းသူ တေယာက္လို႔ သတ္မွတ္လို႔ မရေပမယ့္ ဆြဲေဆာင္မႈရွိတဲ့ အသံပိုင္ရွင္ အျဖစ္ သူကြ်မ္းဝင္ရာ သီခ်င္းပံုစံေတြ ေပၚမွာ ခံစားခ်က္ အျပည့္ထည့္ၿပီး ေသေသသပ္သပ္ သီဆိုႏိုင္သူတေယာက္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ လည္း သူ႔ေခတ္သူ႔အခါ ထင္ေပၚလာခဲ့တဲ့ ဂီတၾကယ္ပြင့္ေတြထဲမွာ တဦးအပါအဝင္ ျဖစ္ခဲ့ျခင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ေသခ်ာ တာ တခုက ကိုမြန္းေအာင္ဟာ နာမည္ေက်ာ္ၾကားခ်င္လို႔ သီခ်င္းသီဆိုခဲ့တာမ်ိဳး မဟုတ္တာကို သတိထားမိခဲ့ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုရင္ သူသီဆိုခဲ့တဲ့ သီခ်င္းပံုစံ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ပရိသတ္အႀကိဳက္ထက္ သူ႔စိတ္ခံစားမႈ ေပၚမွာ အဓိကထားၿပီး သီဆိုခဲ့လို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ပိုၿပီး တိက်ေအာင္ ေျပာရရင္ သူ႔သီခ်င္းေတြကို နားေထာင္ၾကည့္တဲ့ အခါ သူ႔ရဲ႕ Mood နဲ႔ Expression ဟာ သူသီဆို ေနတဲ့ သီခ်င္းအေပၚမွာ ဘယ္ေလာက္အထိ စိတ္ႏွစ္ထားသလဲ ဆိုတာ ေပၚလြင္ထင္ရွား ေနလို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း အဲဒီေခတ္ ကာလက တျခားအဆိုရွင္ေတြထဲမွာ ကိုမြန္းေအာင္ကို သီးျခားဆန္တဲ့ အသံပိုင္ရွင္ အျဖစ္ ပရိသတ္က အသိအမွတ္ျပဳ ႏွစ္သက္လက္ခံ ခဲ့ၾကတာပါ။ သူ ဖန္တီးခ်ျပတဲ့ ေတး Album ေတြထဲမွာ သူကိုယ္တိုင္ ဖန္တီး ေရးစပ္ထားတဲ့ သီခ်င္းေကာင္းေတြ ပါဝင္သလို၊ အဲဒီ အခ်ိန္ကတည္းက ေအာင္ျမင္ခဲ့တဲ့ ပါရမီရွင္ ေတးေရးဆရာ ကိုေနဝင္းတို႔လို၊ ကိုေမာင္ေမာင္ (အၪၨလီ) တို႔လိုသူေတြရဲ႕ လက္ရာေျမာက္ ေတးသီခ်င္းေတြ ပါဝင္ခဲ့တာကလည္း သူ႔ရဲ႕ ျဖစ္တည္မႈကို ပိုမိုခိုင္မာေစခဲ့တဲ့ အဓိကေသာ့ခ်က္ တခုပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ “၈/၈၂ အင္းလ်ား၊ လြမ္းရတဲ့ညေတြလြန္ပါေစ၊ စိၪၨမာနဥာဏ္၊ မိုးလံုးမိႈင္း” ဆိုတဲ့ေတး Album (၄) ခ်ပ္ကို ဖန္တီးပံုေဖာ္ႏိုင္ခဲ့ၿပီး အဲဒီေတး Album (၄) ခ်ပ္စလံုးကလည္း သူ႔အထြာနဲ႔သူ ေအာင္ျမင္မႈ ရခဲ့ပါတယ္။ တခ်ိန္က ကိုမြန္းေအာင္ရဲ႕ သီခ်င္းေတြအေပၚ စြဲလမ္းႏွစ္ၿခိဳက္ခဲ့ ၾကတဲ့ ပရိသတ္ေတြ အတြက္ေရာ၊ ကိုမြန္းေအာင္ရဲ႕ ဂီတအႏုပညာနဲ႔ အကြ်မ္းတဝင္ မရွိၾကေသးတဲ့ ဒီကေန႔ လူငယ္ေတြ အတြက္ပါ ကိုမြန္းေအာင္ရဲ႕ သီခ်င္းေတြကို ျပန္လည္ နားဆင္ခံစား ၾကည့္ေစလိုတဲ့ ဆႏၵနဲ႔ သူ႔ရဲ႕ေတး Album ၄ ခ်ပ္ ထဲက “၈/၈၂ အင္းလ်ား” ေတး Album ကို ေရြးခ်ယ္ၿပီး ေကာင္းႏိုးရာရာ သီခ်င္းတခ်ိဳ႕နဲ႔ ျပန္လည္ ၫႊန္းဖြဲ႔ေပး လိုက္ပါတယ္။ အထက္မွာ ဆိုခဲ့သလို “၈/၈၂ အင္းလ်ား” Album ဟာ ဂီတမ်က္ႏွာစာမွာ ကိုမြန္းေအာင္ နာမည္ကို မွတ္ေက်ာက္တင္ ခဲ့တဲ့ Album ျဖစ္သလို၊ သူ႔ရဲ႕ အဦးဆံုး Album တခ်ပ္လည္း ျဖစ္တာမို႔ ကိုမြန္းေအာင္ရဲ႕ လြတ္လပ္ေပါ့ပါးၿပီး ယံုၾကည္မႈ အျပည့္ရွိတဲ့ ဂီတအႏုပညာဟန္ေတြကို ဒီ Album တခ်ပ္လံုးမွာ ျမင္ေတြ႔ႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီ Album ထဲမွာ စုစုေပါင္း သီခ်င္း ၁၂ ပုဒ္ ပါဝင္ၿပီး သီခ်င္းအားလံုးက ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ သီခ်င္းေတြခ်ည္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အဓိက ေအာင္ျမင္ခဲ့တဲ့ အဲဒီ Album ရဲ႕ ေသာ့ခ်က္က Album Title ေၾကာင့္ပဲ လို႔ဆိုရင္ မွားမယ္ မဟုတ္ပါဘူး။ ႐ိုး႐ိုးေလးနဲ႔ ဆန္းေနတဲ့ Album ေခါင္းစဥ္ေၾကာင့္ ဒီ Album ထဲက သီခ်င္းေတြကို နားဆင္ၾကည့္လိုတဲ့ ပရိသတ္ရဲ႕ စိတ္ကို လႈပ္ႏိုးေစႏိုင္ခဲ့တာက ကိုမြန္းေအာင္ရဲ႕ အႏုပညာ ဉာဏ္အလင္းကို ထင္ထင္ရွားရွား ျမင္လာေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ Album Title ျဖစ္တဲ့ “၈/၈၂ အင္းလ်ား” သီခ်င္းအေၾကာင္းက စေျပာခ်င္ပါတယ္။ ဂီတေလာကထဲမွာ တခ်ိဳ႕ သီခ်င္းေတြဟာ သီခ်င္းေခါင္းစဥ္အရ အားေကာင္းလို႔သာ Album Title အျဖစ္တင္လိုက္ၾကေပမယ့္၊ တကယ္ နားေထာင္ ၾကည့္တဲ့အခါ သီခ်င္းပံုစံအရေရာ စာသား အေၾကာင္းအရာ အရပါ အားနည္းေနတာကို ေတြ႔ရပါတယ္။ အခု “၈/၈၂ အင္းလ်ား” သီခ်င္းကေတာ့ သီခ်င္းပံုစံ အရေရာ၊ စာသား အေၾကာင္းအရာအရပါ ႏွစ္သက္ ဖြယ္ရာျဖစ္တာေၾကာင့္ Album Title အျဖစ္ တင္လိုက္တဲ့ သီခ်င္းေကာင္းေလး တပုဒ္ ျဖစ္ပါတယ္။ “၈/၈၂ အင္းလ်ား” သီခ်င္းဟာ ကိုမြန္းေအာင္ ဆိုခဲ့စဥ္ကတည္းက လူႀကိဳက္မ်ားခဲ့တဲ့ သီခ်င္းျဖစ္သလို အျခားလူေတြ ျပန္ဆိုတဲ့ အခ်ိန္မွာလည္း လူႀကိဳက္မ်ားတဲ့သီခ်င္း ျဖစ္ပါတယ္။ “ညရဲ႕ သန္းေခါင္းယံ အိပ္မေပ်ာ္ေသးခ်ိန္ ဂစ္တာေလးကို အေဖာ္ျပဳရင္း တီးခတ္မယ္ … သံစဥ္လိႈင္းမ်ား မင္းရဲ႕ အပါးမွာ သာယာေစေအာင္ သီဆိုေနမယ္ သီခ်င္းေလးေတြ၊ မီးလံုးေလးနဲ႔ လိုက္ကာေလးေတြ ေလွာင္ရီၾကပါေစ ကိုယ္မမႈဘဲ တီးခတ္စဥ္ တိမ္ညိဳေတြရယ္ အံု႔ကာမိႈင္းေတာ့ ရင္မွာပူပင္လာတယ္ ေသာကေပြ … မိုးေငြ ၾကယ္ကေလး ျပဴထြက္ခဲ့လို႔ အေဆာင္သူေလးရဲ႕ အရိပ္ကိုေငးရင္း သီဆိုေနမယ္ မင္းဖို႔သီခ်င္းေတြ တညလံုးပဲ အင္းလ်ား လမ္းမ ေပၚမွာ ေလ”ဆိုတဲ့ လွပတဲ့ စကားလံုး ဖြဲ႔စည္းမႈနဲ႔ သီခ်င္းအေၾကာင္းအရာ ကလည္း ကာရန္ညီ ကဗ်ာတပုဒ္လို က်စ္က်စ္လ်စ္လ်စ္နဲ႔ ထိထိမိမိရွိတာမို႔ ဒီသီခ်င္းဟာ ကိုမြန္းေအာင္ရဲ႕ Masterpiece သီခ်င္းေတြထဲမွာ တပုဒ္အပါအဝင္ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ဒီဘက္ေခတ္ အေဆာင္ေရွ႕က လူငယ္ဂစ္တာဝိုင္းေတြ အတြက္လည္း ဘယ္ေတာ့မွ ႐ိုးမသြားႏိုင္တာ ကလည္း ဒီသီခ်င္းေလးရဲ႕ ထူးျခားခ်က္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ကိုမြန္းေအာင္တို႔ ေခတ္ကာလရဲ႕ အေျခအေန အရ သံုးသပ္ရရင္ “တစိတ္တည္းလား” ဆိုတဲ့သီခ်င္းဟာ Musci Style ကိုက ထူးျခားတဲ့ Rock N Roll ပံုစံမ်ိဳး ျဖစ္ပါတယ္။ သီခ်င္းပံုစံ ထူးျခား႐ံုသာမက၊ စာသားအေၾကာင္း အရာကလည္း အက်ိဳးျပဳဘက္ကို ႏႊယ္ၿပီး ဒႆနဆန္တဲ့ အေၾကာင္းအရာမ်ိဳး ျဖစ္ပါတယ္။ ေလာကမွာ တေယာက္ေကာင္း လုပ္လို႔ မရ၊ အဖြဲ႔အစည္း အသင္းအပင္းနဲ႔ တက္ညီလက္ညီလုပ္မွ ေအာင္ျမင္မႈ ရႏိုင္တာကို စကားလံုးဆန္းဆန္းေလး ေတြသံုးၿပီး ေရးဖြဲ႔ထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ Intro အဝင္မွာ Rock N Roll Mood ဆန္ဆန္ Arrange လုပ္ထားပံုက Beatles တို႔ေခတ္က ဂီတပံုသဏၭာန္ ေတြကို ျမင္သာလာေစမွာျဖစ္ၿပီး Verse အဝင္မွာ “လူအမ်ားနဲ႔လား … လူအနည္းနဲ႔လား ကိုယ္ တေယာက္တည္းလား၊ တစိတ္တည္းပဲလား လူအမ်ားနဲ႔ ျခား၊ လူအနည္းနဲ႔အား ကိုယ္တေယာက္တည္းအစား တစိတ္တည္းပဲထား … အမ်ားနဲ႔တေယာက္ ျဖစ္ေနလည္း အားနည္းတဲ့ဘက္က ႐ံႈးမွာပဲ။ အတူသြားၾက မလား အတူနားၾကမလား ေရွာင္ထြက္ သြားမလား၊ တစိတ္ထဲပဲလား … ကိုယ္စီလွမ္းလို႔သြား … ညီတူအားစိုက္ထား … ကိုယ္တေယာက္တည္း အစား တေယာက္တည္းပဲ ထား၊ အက်ိဳးနဲ႔ အေၾကာင္းက ဆက္တည္လည္း အဆိုးနဲ႔အေကာင္း တဖက္စီပဲ” ဆိုတဲ့ စကားလံုးေတြက ေလးနက္မႈရွိသလို သီခ်င္းရဲ႕ Flow ေပၚမွာ Expression အျပည့္နဲ႔ စီးေမ်ာႏိုင္ခဲ့တဲ့ ကိုမြန္းေအာင္ရဲ႕ Vocal ကလည္း သီခ်င္းနဲ႔ လိုက္ဖက္မႈ ရွိလွၿပီး စြဲမက္ဖြယ္ ျဖစ္ေစခဲ့ပါတယ္။ ဒီ Album ထဲက သီခ်င္းအားလံုးထဲမွာ အထူး ျခားဆံုး သီခ်င္းကေတာ့ “အိုဘယ့္…သစၥာရွင္” ဆိုတဲ့ သီခ်င္းပဲျဖစ္ပါတယ္။ Intro အစကတည္းက သီခ်င္းပံုစံဟာ ျမစ္ေရစီးသံ တသြင္သြင္ စီးေနသလို ခံစားမႈမ်ိဳးကို ေပးႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ “ၾကည္ေသာေလျပည္ ညင္းေတြ … ေမြ႔ေနစဥ္ … ညင္ညင္သာသာ …မိုးတိမ္စိုင္…ေရာင္စံုထုေတြ…ပါးေပၚမွာ ခစား…မိႈင္းရီေဝ …ေတာင္ျပာတန္းေတြ … ေက်ာက္ေဆာင္ညိဳ … ေငြေသာင္ ကမ္းေျခ … ျပည့္စံုလို႔… ႏုပ်ိဳေနတယ္ မေဖာက္ျပန္ခဲ့ … အိုဘယ့္ …သစၥာရွင္…အေျခအေနေတြ … အခ်ိန္အခါေတြ … ရာသီေတြ … ဘယ္လိုပင္ … ေျပာင္းေနပါေစ … သင္ဟာ … အရင္ လိုပင္ …နဂိုအေျခအေန …ဘယ္ခါပင္ … အေျပာင္းပါေလ…တည္ၿငိမ္တဲ့ …ထာဝရ အလွ ပိုင္ရွင္ … ျမစ္မင္းဧရာဝတီ” စသျဖင့္ စကားလံုး အေၾကာင္းအရာက သီခ်င္းသံစဥ္နဲ႔ လိုက္ဖက္စြာ ဖမ္းစားႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ¾ Timing နဲ႔ အေျခတည္ ထားတဲ့ သီခ်င္းရဲ႕ Flow ေပၚမွာ Mood အျပည့္နဲ႔ သီဆိုထားတဲ့ ကိုမြန္းေအာင္ရဲ႕ Expression က ျမစ္မင္းဧရာဝတီရဲ႕ အလွဒႆနကို ပိုမိုျမင္သာေစခဲ့ ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ဒီကေန႔ အလိုရမက္ေတြ ႀကီးလာၾကတဲ့ တခ်ိဳ႕ လူ႔အဖြဲ႔အစည္းေတြရဲ႕ ပေယာဂနဲ႔ သဘာဝရဲ႕ ေဖာက္ျပန္မႈေတြေၾကာင့္ ဧရာဝတီျမစ္ႀကီးရဲ႕ ရွိရင္းစြဲအလွဟာ တစတစ ယိုယြင္းပ်က္စီး လာတဲ့အေပၚ စိုးရိမ္မကင္းျဖစ္မိတဲ့ ခံစားမႈမ်ိဳးကိုလည္း ျဖစ္ေပၚလာေစခဲ့ပါတယ္။ ဧရာဝတီနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ေက်ာ္ေစာမႈ ဂုဏ္သတင္းနဲ႔ အလွဒႆနကို ပညာရွင္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ေဖာ္ထုတ္ ဖန္တီးခဲ့ၾက ေပမယ့္ “အိုဘယ့္… သစၥာရွင္” ဆိုတဲ့ သီခ်င္းေလးကေတာ့ ဘယ္သူေတြ သစၥာပ်က္ပ်က္ သူကေတာ့ လူသားမ်ားရဲ႕ အက်ိဳးအတြက္ အၿမဲထာဝရ သူ႔တာဝန္သူ ေက်ပြန္ေအာင္ ထမ္းရြက္ေနတဲ့ သစၥာရွင္ တဦး ျဖစ္ေၾကာင္း ကို ဧရာဝတီျမစ္ႀကီးရဲ႕ လူသားေတြအေပၚ သစၥာေစာင့္သိမႈ အေပၚ ႐ႈေထာင့္တမ်ိဳးက တင္စားပံုေဖာ္ထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒီသီခ်င္းဟာ တျခား ဧရာဝတီဖြဲ႔ သီခ်င္းေတြနဲ႔ မတူဘဲ တိမ္းၫြတ္ဖြယ္ရာ အေၾကာင္းအရာအျဖစ္ ကိုမြန္းေအာင္ရဲ႕ မွတ္ေက်ာက္ကို အေရာင္တင္ေပးႏိုင္ခဲ့တဲ့ သီခ်င္းတပုဒ္လို႔ ဆိုရင္လည္း မွားမယ္ မဟုတ္ပါဘူး။ တကယ္ေတာ့ “၈/၈၂ အင္းလ်ား” Album ထဲမွာ ပါဝင္တဲ့ သီခ်င္း ၁၂ ပုဒ္စလံုးက သူ႔ေခတ္ သူ႔အခါအရ ရသ တမ်ိဳးစီ ေပးႏိုင္စြမ္းရွိတဲ့ သီခ်င္းေလးေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီဘက္ေခတ္အထိ စီးေမ်ာႏိုင္တဲ့ သီခ်င္းေတြကို ေရြးထုတ္ျပ ရရင္ အထက္မွာ ေျပာခဲ့တဲ့ သီခ်င္း ၄ ပုဒ္အျပင္ “ဝတ္မံႈ”၊ “ယူပါ ေမရယ္. ယူ”၊ “ယံုၾကည္တတ္ပါ”၊ “ခြဲခြာ ျခင္းကို ႏွစ္သိမ့္သည့္ အၿပံဳး” စတဲ့ သီခ်င္းေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ကိုမြန္းေအာင္ဟာ “၈/၈၂ အင္းလ်ား” ေနာက္ပိုင္းမွာ “လြမ္းရတဲ့ညေတြ လြန္ပါေစ”၊ “ဇိၪၨမာနဉာဏ္”၊ “မိုးလံုးမိႈင္း” Album ၃ ခုကို ဆက္လက္ဖန္တီးခဲ့ ရာမွာလည္း လူႀကိဳက္မ်ားတဲ့ သီခ်င္းေတြ အေတာ္မ်ားမ်ား ပါဝင္ခဲ့ၿပီး Album Title သီခ်င္း ၃ ပုဒ္ စလံုးကလည္း သူရဲ႕ Materpiece သီခ်င္းေတြ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ကိုမြန္းေအာင္ဟာ အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ ျမန္မာျပည္နဲ႔ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ကင္းကြာေနခဲ့ရၿပီး သူသေႏၶတည္ခဲ့တဲ့ ဂီတေလာကနဲ႔ပါ အဆက္ျပတ္ သြားခဲ့ရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ျမန္မာျပည္တြင္း ဒီမိုကေရစီအေရြ႕ေတြ ျဖစ္လာခဲ့တဲ့ အခ်ိန္မွာ ကိုမြန္းေအာင္တေယာက္ ျမန္မာျပည္ကို ျပန္လာၿပီး သူ သံေယာဇဥ္ တြယ္ခဲ့ရတဲ့ ဂီတအႏုပညာ အလုပ္ကို ျပန္လုပ္ဖို႔နဲ႔ သူ႔ကို ေလးစားခ်စ္ခင္ၾကတဲ့ သူ႔ပရိသတ္နဲ႔ ျပန္လည္ထိေတြ႔ႏိုင္ဖို႔ ႀကိဳးစားခဲ့ေပမယ့္ အခုအခ်ိန္ အထိ ျပည္ဝင္ခြင့္ ဗီဇာ မရေသးဘူးလို႔ သိရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကိုမြန္းေအာင္တေယာက္ ျမန္မာျပည္ကို အျမန္ဆံုးျပန္လာႏိုင္ၿပီး သူခ်စ္တဲ့၊ သူ႔ကို ခ်စ္တဲ့ ပရိသတ္ေတြနဲ႔ အျမန္ဆံုး ထိေတြ႔ႏိုင္ခြင့္ ရပါေစလို႔ ဆုေတာင္းေပးရင္း ကိုမြန္းေအာင္ရဲ႕ သီခ်င္းေတြကို ျပန္လည္ ခံစားၾကည့္ႏိုင္ဖို႔ အခုလို သတိတရ ေရးဖြဲ႔ ေဖာ္ျပေပးလိုက္ရျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ။
“၈/၈၂ အင္းလ်ား”
ညရဲ႕.. သန္းေခါင္ယံ.. အိပ္မေပ်ာ္ေသးခ်ိန္..
ဂစ္တာေလးကို.. အေဖာ္ျပဳရင္း.. တီးခတ္မယ္..
သံစဥ္လိႈင္းမ်ား.. မင္းရဲ႕.. အပါးမွာ..
သာယာေစေအာင္.. သီဆိုေနမယ္..
သီခ်င္းကေလးေတြ..
မီးလံုးေလးနဲ႔.. လုိက္ကာေလးေတြ..
ေလွာင္.. ရယ္.. ၾကပါေစ.. ကိုယ္မမႈဘဲ.. တီးခတ္စဥ္.. ဆဲ..
တိမ္ညိဳေတြရယ္.. အံု႔ကာ.. မိႈင္းေတာ့..
ကိုယ္ေလ.. ရင္မွာ.. ပူပင္လာတယ္..
ေသာကေပြ..
မိုးေငြၾကယ္ကေလး.. ျပဴထြက္ခဲ့သလို..
အေဆာင္သူေလးရဲ႕.. အရိပ္ကို.. ေတြ႕ရင္..
သီဆိုေနမယ္.. မင္းဖို႔.. သီခ်င္းေတြ..
တညလံုးပဲ.. အင္းလ်ား.. လမ္းမေပၚမွာေလ
===
ေတာင္းဆိုထားေသာ မြန္းေအာင္ ပရိတ္သတ္မ်ား မြန္းေအာင္ရဲ႕ MP3 မ်ားကိုေအာက္က LINKမွာကူးယူနားဆင္ပါ
the100guitarists.blogspot.com/p/blog-page_18.html?m=1

0 comments:

Post a Comment

စာမေရးျဖစ္ေတာ့တာေၾကာင့္ က်ေနာ္ႀကိဳက္ၿပီး ဖတ္ေစခ်င္တဲ့စာေလးေတြကို တင္ထားပါတယ္ဗ်ာ

Followers

Total Pageviews

အမွာပါးစရာမ်ားရွိေနရင္

Pop up my Cbox

Blog Archive

အက္ဒမင္

ရွာေဖြေလ ေတြ႔ရွိေလ

စာေပျမတ္ႏိုးသူမ်ား

free counters
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...