Wednesday, March 16, 2016

♥ ေကာလိပ္ဂ်င္ ေန၀င္း သို႔မဟုတ္ ထာ၀ရ ရွင္သန္ေနမည့္ သူ႔နာမည္ ♥

Music Crazy Te Te Tar Tar

၁၉၈၃ ခုႏွစ္၊ ဇြန္လ ၂ ရက္ေန႔ နံနက္ (၀၅း၀၅) နာရီတြင္ ရန္ကုန္ ေဆး႐ံုႀကီး တြင္ သူ ကြယ္လြန္ ခဲ့သည္။ သူ ကြယ္လြန္သည့္ သတင္းက ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ တြင္းသို့ ပ်ံ႔ႏွံ႔သြားၿပီး ေနာက္ ဆက္လက္၍ ျမန္မာျပည္ အႏွံ႔ အျပားသို့ ေရာက္ရွိ သြားခဲ့သည္။သူ႔ကို ခ်စ္ခင္ ေလးစားေသာ ျပည္သူတုိ႔သည္ ႏွေမ်ာတသ ၾကသည္။ ေၾကကဲြ ၀မ္းနည္းၾကသည္။ သူ႔အား နာနတ္ေတာ ခရစ္ယာန္ သခ်ဳႋင္းတြင္ ဂူသြင္း သၿဂႋဳဟ္စဥ္က ၾကက္ပ်ံမက် စည္ကားလွေအာင္ သူ႔ကို ခ်စ္ခင္ ေလးစားေသာ ျပည္သူတုိ႔က လုိက္ပါပို႔ ေဆာင္ခဲ့ၾကသည္။

သူ႔ဘ၀ အစသည္ ခက္ခဲၾကမ္းတမ္း လြန္းလွသည္။ သို႔ေသာ္ သူ႔တြင္ ဇဲြ၊ လံု႔လ၊ ၀ီရိယဟူသည့္ ႀကိဳးစား အားထုတ္မႈ၏ အရင္းအႏွီးမ်ား၊ ႐ိုးသား ျဖဴစင္မႈမ်ား၊ စာနာ ေထာက္ထား မႈမ်ား မုန္းသူ မရွိဘဲ ခ်စ္သူသာ ရွိေအာင္ ျပဳမူ ေနထုိင္ ႏုိင္မႈမ်ားကို ပိုင္ဆုိင္မႈေၾကာင့္ နယ္ပယ္စံုမွ သူလုပ္သမွ် ေအာင္ျမင္မႈ ရခဲ့သည္။သူသည္ သူႏွင့္ ေခတ္ၿပိဳင္ မ်ဳိးဆက္မ်ား သာမက အသစ္ေပၚ ထြန္းေနဆဲ ရွိေသာ မ်ဳိးဆက္တုိင္း အတြက္ အားက်ဖြယ္၊ အတုယူဖြယ္၊ ေလးစားဖြယ္ ေကာင္းလွသူ
ျဖစ္သည္။ေသေသာသူ ၾကာလွ်င္ေမ့ဆိုေသာ္လည္း သူ႔ကို ခ်စ္ခင္ ေလးစားေသာ ျပည္သူမ်ားက ေမ့မရႏုိင္ၾကေသး။
ဟသၤာတၿမိဳ႔နယ္ ေညာင္ပင္ သာရြာ တြင္ ရဲ၀န္ေထာက္ ဦးသက္ေဖႏွင့္ ဆရာမ ေဒၚတင္တုိ႔မွ ၁၉၂၈ ခုႏွစ္၊ ေအာက္တုိဘာလ ၁ ရက္ေန့တြင္ သူ႔ကိုဖြားျမင္ခဲ႕သည္။ ငယ္နာမည္မ်ား ျဖစ္ေသာ ပါပူးႏွင့္ ေနဒြန္း မွာ လူသိမ်ားသည္။ ဟသၤာတၿမိဳ႔မွ မစၥတာ ကန္မင္း၊ မစ္ရွင္ေက်ာင္းတြင္ ပညာ သင္ၾကားခဲ့သည္။ ဘ၀ေပး အေျခအေနအရ ႏြားႏုိ႔ လွည့္လည္ ေရာင္းခ်ၿပီး ပညာ သင္ၾကားခဲဲ့ရသည္။ ၀ါသနာ အေလ်ာက္ ေဘာလံုး ကိုလည္း ႀကိဳးစား ကစားခဲ့သည္။ ပညာ တပိုင္းတစႏွင့္ ေက်ာင္းမွ ႏႈတ္ထြက္ၿပီး ၁၉၄၅ ခုႏွစ္တြင္ တပ္မေတာ္ (ေရ)တြင္ သာမန္ ေရတပ္ သားကေလး ဘ၀ျဖင့္ ၀င္ေရာက္ ခဲ့သည္။ ေရ တပ္သားေလး အျဖစ္ တာ၀န္ ထမ္းေဆာင္ရင္း ေဘာလံုးကစားရာမွ ၁၉၄၉ ခုႏွစ္တြင္ တပ္မေတာ္ (ေရ) လက္ေရြးစင္ ေဘာလံုးသမား ျဖစ္႐ံုမွ်မက ထူးထူးခြၽန္ခြၽန္ ကစားႏုိင္မႈေၾကာင့္ ၁၉၅၀ ျပည့္ႏွစ္တြင္ တပ္မေတာ္ (ၾကည္း၊ ေရ၊ ေလ) လက္ေရြးစင္ ေဘာလံုးသမား အျဖစ္ ေရြးခ်ယ္ခံ ခဲ့ရသည္။
တပ္မေတာ္ (ေရ)တြင္ တာ၀န္ ထမ္းေဆာင္ၿပီး တပ္မေတာ္ကို ကိုယ္စားျပဳ ေဘာလံုး ကစား႐ံု မွ်မက တစ္ဘက္က တကၠသိုလ္၀င္တန္း ေအာင္ျမင္ ေအာင္လည္း သူက ႀကိဳးပမ္း အားထုတ္ခဲ့ရာ ၁၉၅၁ ခုႏွစ္တြင္ တကၠသိုလ္၀င္တန္း ေအာင္ျမင္ခဲ့သည္။ တပ္မေတာ္ (ေရ)မွ ႏႈတ္ထြက္ၿပီး ၁၉၅၂ ခုႏွစ္တြင္ ရန္ကုန္ တကၠသိုလ္သို႔ ဆက္လက္ တက္ေရာက္ ခဲ့သည္။ တကၠသိုလ္ တက္ေရာက္စဥ္ တကၠသိုလ္ အားကစား အရာရွိ ဦးၿငိမ္း၏ ေစာင့္ေရွာက္မႈျဖင့္ ဦးၿငိမ္းႏွင့္ အတူ အေဆာင္တြင္ မွီခို ေနထုိင္ၿပီး ပညာသင္ ၾကားခဲ့သည္။
တစ္ဖက္ကလည္း တကၠသိုလ္ ေရကူးကန္ ႀကီးၾကပ္ေရးမွဴး တာ၀န္ကိုပါသူ ထမ္းေဆာင္ ခဲ့သည္။ ထုိ႔ျပင္ တကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသားဘ၀မွာပင္ တကၠသိုလ္ လက္ေရြးစင္ ေဘာလံုးသမား အျဖစ္သာမက ျမန္မာ့ လက္ေရြးစင္ ေဘာလံုးသမား အျဖစ္ပါ ေရြးခ်ယ္ခံခဲ့ရသည္။ ျမန္မာ့ လက္ေရြးစင္ အျဖစ္ အိႏၵိယ၊ ပါကစၥတန္၊ တ႐ုတ္၊ ဂ်ပန္ႏွင့္ အင္ဒိုနီးရွား ႏုိင္ငံမ်ားသုိ႔ သြားေရာက္ၿပီး ေဘာလံုး ကစားခြင့္ရခဲ့သည့္ အျပင္ ျမန္မာႏုိင္ငံ ေဘာလံုး အဖဲြ႔ခ်ဳပ္မွ သူ႔အား ၁၉၅၆ခုႏွစ္ အေကာင္းဆံုး ေဘာလံုးသမား အျဖစ္ သတ္မွတ္ခ်ီးျမႇင့္ခဲ့သည္။
ႏုိင္ငံကုိယ္စားျပဳ လက္ေရြးစင္ ေဘာလံုးသမားႏွင္႕ တကၠသိုလ္ လက္ေရြး စင္ ေဘာလံုးသမားအေနျဖင့္ ပညာသင္ ၾကားခဲ႕ရာ ၁၉၅၈ ခုႏွစ္တြင္ ရန္ကုန္ တကၠသိုလ္မွ ဘီေအဘဲြ႔ကို ရရွိခဲ႕သည္။ ဘြဲ႔ရၿပီးခ်ိန္တြင္ မီးရထားဌာနတြင္ မီးရ ထားအရာရွိတာ၀န္ ထမ္းေဆာင္ခြင့္ရရန္ သူဆက္သြယ္ ညိႇႏိႈင္းခဲ့သည္။
မီးရထားဌာနတြင္ တာ၀န္ ထမ္းေဆာင္ရန္ သူဆက္သြယ္ ညိႇႏိႈင္း ေနစဥ္မွာပင္ ဇမၺဴေအး ႐ုပ္ရွင္မွ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးခ်င္းစိန္က စာေရးဆရာႀကီး ဇ၀န၏ ေအာင္ျမင္ ေက်ာ္ၾကား လွသည္႕ ေကာလိပ္ေက်ာင္း သား၀တၴဳအား ေကာလိပ္ဂ်င္အမည္ျဖင့္ ႐ုပ္ရွင္ ႐ိုက္ကူးရန္ စီစဥ္ ေနၾကသည္။ ေကာလိပ္ေက်ာင္းသား၏ အဓိက ဇာတ္ ေဆာင္သိန္းေဖ အျဖစ္ ေက်ာ္ၾကားဆဲ မင္းသားမ်ားကို အသံုး မျပဳလုိဘဲ သိန္းေဖ၏ စ႐ိုက္ႏွင့္ အံ၀င္ဂြင္က် ျဖစ္သည့္ တကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသားကိုသာ စိစစ္ေရြး ခ်ယ္ပြဲထုတ္ရန္ ရည္ရြယ္သျဖင့္ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးခ်င္းစိန္မွ ဦးၿငိမ္းအား သင့္ေလ်ာ္သူ ရွာေဖြေပးရန္ အကူအညီ ေတာင္းခံခဲ့သည္။ ဦးၿငိမ္း၏ တုိက္တြန္းအားေပးမႈျဖင့္ သ႐ုပ္ေဆာင္ လုပ္ရန္ သူပိုင္းျဖတ္ၿပီး ဒါ႐ိုက္တာ ဦးခ်င္းစိန္ႏွင့္ ေတြ႔ဆံုခဲ့သည္။
ဒါ႐ိုက္တာ ဦးခ်င္းစိန္မွာ သ႐ုပ္ေဆာင္သစ္မ်ား ျဖစ္ေသာ ေအ၀မ္းေ၀ဇင္၊ ေမျမ၊ ေအ၀မ္း သိန္းေဇာ္၊ ေမလြင္ျမင့္ေအာင္ႏွင့္ ျမင့္စိုးတုိ႔အား ေမြးထုတ္ခဲ့ ႐ံုမွ်မက ဗုိလ္ျမဒင္ ႐ုပ္ရွင္ကားျဖင့္ ဇာတ္ပို႔ ထြန္းေ၀အား ဇာတ္ေဆာင္ မင္းသား အျဖစ္ လွ်မ္းလွ်မ္းေတာက္ ေက်ာ္ၾကားေစၿပီး အကယ္ဒမီ ပါရေစခဲ့သည့္ ဒါ႐ိုက္တာႀကီး ျဖစ္သည္။ သူ႔အား ေတြ႔ဆံုၿပီးသည္ႏွင့္ မ်က္ႏွာသြင္ျပင္၊ သြားလာ လႈပ္ရွားမႈ၊ ေျပာဟန္ ဆုိဟန္ႏွင့္ သူ႔တြင္ ကိန္းေအာင္းေနသည့္ သ႐ုပ္ေဆာင္ဗီဇ (Talent) တုိ႔ႏွင့္ ေပ်ာ္ ေပ်ာ္ပါးပါး သြက္သြက္ လက္လက္ေနတတ္သည့္ ေက်ာင္းသား သိန္းေဖ၏ စ႐ိုက္ ကုိက္ညီေနသည္ကို ဒါ႐ိုက္တာ ဦးခ်င္းစိန္က သိလုိက္သည္။ ၿပီးေတာ့ ဦးခ်င္းစိန္က သူ႔အား ထုိစဥ္က ထင္ရွားေနေသာ အကယ္ဒမီ ဖိုးပါႀကီးကဲ့သုိ႔ ကြၽဲေကာ္မ်က္မွန္ကိုလည္း တပ္ဆင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ေစခဲ့သည္။
ထုိ႔ေနာက္ စာေရးဆရာ၊ သတင္းစာ ဆရာ ေမာင္ေန၀င္းႏွင့္ စာေရးဆရာႏွင့္ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ပို႔ လုပ္ေနသူ တကၠသိုလ္ ေန၀င္းတုိ႔ ရွိႏွင့္ၿပီး ျဖစ္၍ ေဘာလံုးသမား ေန၀င္း အျဖစ္ ေက်ာ္ၾကား ၿပီး သူ႔အမည္ကိုလည္း မေျပာင္းလဲလုိေတာ့၍ ေန၀င္း (ဘီေအ) ဟူသည့္ သ႐ုပ္ေဆာင္ အမည္ကို ကင္ပြန္းတပ္ ေပးခဲ့သည္။ ေကာလိပ္ဂ်င္ ႐ုပ္ရွင္ကားတြင္ ေန၀င္း(ဘီေအ)ႏွင့္ အတူ ထပ္ဆင့္ အကယ္ဒမီ ျမင့္ျမင့္ခင္၊ သိန္းေဆြျမင့္ (ယခု ဇာတ္ပို႔ ဦး၀င္းေဆြ)၊ ခ်စ္ေဆြေလးႏွင့္ ေရႊစင္ေမတုိ႔အား ဦးေဆာင္ သ႐ုပ္ ေဆာင္ေစခဲ့သည္။
ေကာလိပ္ဂ်င္ ႐ုပ္ရွင္ကားအား ၁၉၅၉ ခုႏွစ္၊ ေဖေဖာ္၀ါရီလတြင္ ႐ံုတင္ခဲ့ရာ ႐ံုတင္စက ေက်ာ္ၾကားဆဲ မင္းသား မဟုတ္ဘဲ မင္းသားသစ္ ေန၀င္း (ဘီေအ) ႏွင့္ သူ႔ပံုပန္းသ႑ာန္ကို ၾကည့္ၿပီး လူမ၀င္ခဲ့၊ ၀င္ၾကည့္မိသမွ် လူနည္းစု၏ တစ္ဆင့္ စကားျဖင့္ တျဖည္းျဖည္း လူၾကည့္ မ်ားလာၿပီး ၀င္ေငြစံခ်ိန္ တင္သည္ အထိ လူႀကိဳက္မ်ားခဲ့သည္။ ေန၀င္း (ဘီေအ) အစား ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ ပရိသတ္ကလည္း သူ႔အား ေကာလိပ္ဂ်င္ ေန၀င္းဟု ေျပာင္းလဲ သတ္မွတ္ခဲ့ၾကသည္။ ေကာလိပ္ဂ်င္႐ုပ္ရွင္ ကားမွ သူ႔စကား “ေၾကပါတယ္ မေအးစိန္” မွာလည္း ျပည္သူၾကားသို႔ အရွိန္အဟုန္ျဖင့္ ထုိးေဖာက္ ေရာက္ရွိခဲ့သည္။
ေကာလိပ္ဂ်င္ ႐ုပ္ရွင္တစ္ကားတည္းျဖင့္ ဟာသသ႐ုပ္ေဆာင္ မင္းသား အျဖစ္ ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ ပရိသတ္က သူ႔အား တခဲနက္ အားေပးခဲ့သျဖင့္ ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ ပရိသတ္ ေပးေသာ ေကာလိပ္ဂ်င္ ေန၀င္း အမည္ျဖင့္ပင္ ဟာသ ႐ုပ္ရွင္ကားမ်ား ဆက္တုိက္ ႐ိုက္ကူးခြင့္ ရခဲ့သည္။ ဟာသ သ႐ုပ္ေဆာင္ မင္းသားအျဖစ္ ေက်ာ္ၾကား ေနေသာ ေကာလိပ္ဂ်င္ေန၀င္းအား ဇမၺဴေအး ႐ုပ္ရွင္မွ ဒါ႐ိုက္တာ ေမာင္ေမာင္ေသာင္းက မုန္း႐ုပ္ရွင္ကားျဖင့္ တည္တည္ ၿငိမ္ၿငိမ္ သဘာ၀ ဇာတ္႐ုပ္ကို ေျပာင္း၍ သ႐ုပ္ေဆာင္ေစရာတြင္လည္း ေအာင္ျမင္ခဲ့ ျပန္သည္။ ထုိ႔ေနာက္ ဟာသ႐ုပ္ရွင္ကား မ်ားႏွင့္ သဘာ၀ ႐ုပ္ရွင္ကားမ်ား အျပင္ အခ်ဳိ႔ ဒါ႐ိုက္တာမ်ားက လႈပ္ရွားမႈ (Action) အသားေပး ကားမ်ားကိုပါ အခါ အားေလ်ာ္စြာ ႐ိုက္ကူး သ႐ုပ္ေဆာင္ေစခဲ့ၾကသည္။
မန္းသူေလးမို႔၊ ခ်စ္အမႊာ၊ ခ်စ္ေပြလီ၊ ေယာကၡမႀကီးေရးတဲ့ ဖူးစာ အိမ္ေထာင္စု၊ သီတာကို ဘယ္သို႔ခ်စ္ရမယ္၊ ေရႊ၀ါ ခ်စ္ထံုးရယ္ေျဖ၊ ခ်စ္ေသာခ်စ္သူရယ္၊ မမုန္းေလနဲ႔ ငပလီစေသာ ဟာသကားမ်ား မုန္း၊ ေမွ်ာ္၊ အေျဖ၊ အကယ္၍သာ ခ်စ္ေျမ၊ ေမတၲာမုိးတေပါက္၊ ဘုရားမွာ တစ္ခါဆံုတယ္။ ပန္းပန္လ်က္ပါ၊ ဇာခန္းစီးေနာက္ကြယ္္မွာ၊ ၀မ္းနည္း၀မ္းသာ၊ ေမာင့္မူပိုင္ရွင္၊ သံေယာဇဥ္၊ေမာင္ခ်စ္ ႏွမခ်စ္၊ စကား၀ါ၊ မတဲ့ အတူေန၊ စိတ္ေစတသိက္၊ တစ္ဦးက ေစတနာ တစ္ဦးက ေမတၲာ၊ ဘမွန္ဘဇံ အေၾကာင္း၊ အကာက အခ်စ္အႏွစ္က ေမတၲာ၊ ပယင္းေရာင္၊ အားႏြဲ႔သူပါရွင္၊ ဆုိကၠားသမားဘခက္၊ သီတာ ၿပံဳး၊ သဘင္သည္ မ၀င္ရ၊ သမီးေခ်ာ၊ ဘံုျပတ္ဘေမာင္ စေသာ သဘာ၀ ႐ုပ္ရွင္ကားမ်ား ေမာင္ ခ်စ္တဲ့သူအငိုတိတ္ေအာင္၊ ေက်ာက္ဘီလူးႏွင့္ ပပ၀င္း၊ ေခြၽးႏွင့္ေသြးႏွင့္ ရင္းသည့္ေျမ၊ သည္ေတာင္ကို ေမာင္ၿဖိဳပါ့မယ္၊ တယ္ တညင္ စေသာ လႈပ္ရွားမႈ အသားေပး ႐ုပ္ရွင္ကားမ်ားတြင္ ေကာလိပ္ဂ်င္ေန၀င္း အမည္ျဖင့္ပင္ သူသ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့သည္။ ေကာလိပ္ဂ်င္ ႐ုပ္ရွင္ ကားမွ စတင္ၿပီး ကြယ္လြန္ခ်ိန္ အထိ က်ရာဇာတ္႐ုပ္တြင္ သူ႔အဆက္ မျပတ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့ရာ ႐ုပ္ရွင္ကား ႏွစ္ရာ နီးပါးရွိမည္ဟု ခန့္မွန္းရပါသည္။
႐ိုက္ကူးခဲ့ေသာ ႐ုပ္ရွင္ကားမ်ား အနက္ ဒါ႐ိုက္တာ ခင္စိုး၏ ပယင္းေရာင္ ႐ုပ္ရွင္ကားတြင္ ဘ၀ကို နာက်ည္း၍ အရက္၏ ေက်းကြၽန္ျဖစ္ရသူ အျဖစ္ သ႐ုပ္ ေဆာင္ထူးခြၽန္မႈေၾကာင့္ ၁၉၆၉ ခုႏွစ္ အမ်ဳိးသား ဇာတ္ေဆာင္ဆုကို လည္းေကာင္း၊ ဒါ႐ိုက္တာ သုခ၏ အကာကအခ်စ္ အႏွစ္က ေမတၲာတြင္ မိတဆိုးသမီးအား သေဘာမတူသူႏွင့္ ေပါင္းဖက္၍ စြန္႔ပစ္ၿပီး ခါမွ ေျမးကေလးအား တိတ္တခိုး ခ်စ္ရသူ အျဖစ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ထူးခြၽန္မႈေၾကာင့္ ၁၉၇၉ ခုႏွစ္ အမ်ဳိးသားဇာတ္ပို႔ဆုကို လည္းေကာင္း ခ်ီးျမႇင့္ခံခဲ့ရသည္။
ျမန္မာ့ ႐ုပ္ရွင္သမုိင္းတြင္ ဇာတ္ေဆာင္ မင္းသမီး မပါ၀င္ဘဲ ႐ိုက္ကူး ႐ံုတင္ခဲ့သည့္ ႐ုပ္ရွင္ကားအျဖစ္ ဒါ႐ိုက္တာ ၀င္းဦး၏ အတြယ္ အတာႏွင့္ ဒါ႐ိုက္တာခင္ စိုး၏ ဆုိကၠားသမား ဘခက္သာ ရွိခဲ့ပါသည္။ ဆုိကၠားသမား ဘခက္တြင္ ဇာတ္ေဆာင္ မင္းသမီးမ်ား မပါ၀င္ဘဲ ဇာတ္ပို႔မ်ားကို သူပင္ဦးေဆာင္သြားခဲ့ရာ ေကာလိပ္ ဂ်င္ေန ၀င္း၏ အႏုပညာ သတၲိပင္ျဖစ္ပါသည္။ သဘင္သည္ မ၀င္ရ ႐ုပ္ရွင္ကားမွာ သူ ကြယ္လြန္သည္ထိ အခက္အခဲအမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ ႐ိုက္ကူးၿပီးစီးမႈ မရွိခဲ့၊ သူကြယ္လြန္ သြားေသာအခါ လက္က်န္ ဇာတ္ကြက္မ်ားတြင္ မင္းသား စိန္ျမင့္ကို ဆက္လက္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ေစခဲ့ၾကသည္။
မင္းသားႏွစ္ဦး ေျပာင္းလဲခ်ိန္တြင္ ေကာလိပ္ဂ်င္ေန၀င္း၏ စ်ာပန သတင္း အား ၾကားညႇပ္ျပ ခဲ့ၾကသည္။ သဘင္သည္ မ၀င္ရ ႐ုပ္ရွင္ကားအား ႏွစ္ခ်ဳိ႔ ႐ုပ္ရွင္ကားျဖစ္ေသာ္လည္း ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ ပရိသတ္က သူ႔ သံေယာဇဥ္ျဖင့္ တခဲနက္ အားေပးခဲ့ရာ ၀င္ေငြ ေကာင္းမြန္ခဲ့သည္။ ေကာလိပ္ဂ်င္ေန၀င္း၊ ျမတ္ေလး၊ ၾကည္ၾကည္ေဌးႏွင့္ ေဘဘီႏဲြ႔တုိ႔ အားၿပိဳင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ေသာ ဒါ႐ိုက္တာ ခ်စ္ခင္၏ ပန္းပန္လ်က္ပါ ႐ုပ္ရွင္ကားမွာ လူႀကိဳက္မ်ား ၀င္ေငြေကာင္း႐ံုမွ်မက ရန္ကုန္ၿမိဳ႔တြင္ ရက္ရွည္ျပသမႈ စံခ်ိန္တင္ ကားအျဖစ္ မွတ္တမ္း တင္ခံခဲ့ရပါသည္။
ေကာလိပ္ဂ်င္ေန၀င္းမွာ သူ၏ ေခြၽးႏွဲစာျဖင့္ မိုးျမင့္ ေသာ္တာ ႐ုပ္ရွင္ကို တည္ေထာင္ၿပီး ဒါ႐ိုက္တာ ေမာင္မိုးသူ၏ တယ္တညင္ႏွင့္ ဒါ႐ိုက္တာ ခင္ေမာင္ရင္၏ ဘမွန္ ဘဇံအေၾကာင္း ႐ုပ္ရွင္ကားမ်ားကို ကိုယ္တုိင္ ထုတ္လုပ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့သည္။ အခ်ဳိ႔ေအာင္ျမင္ ေက်ာ္ၾကား ေသာ မင္းသားမ်ား ကဲ့သို႔ ဒါ႐ိုက္တာ မလုပ္ဘဲ သ႐ုပ္ ေဆာင္သက္သက္သာ လုပ္ခဲ့သည္မွာလည္း ထူးျခားမႈပင္။
၁၉၇၀ ျပည့္လြန္ ႏွစ္မ်ားမွ စတင္ၿပီး ကက္ဆက္ ဇာတ္လမ္းမ်ား ထြန္းကားခဲ့သည္။ ကက္ဆက္ ဇာတ္လမ္းမ်ားမွာ ကက္ဆက္ သီခ်င္းေခြ မ်ားႏွင့္ အတူ ၿမိဳ႔ျပတြင္ မက ေက်းလက္အထိ အင္အား ႀကီးမားစြာ ျပန္႔ႏွံ႔ခဲ့သည္။ ႐ုပ္ျမင္သံၾကားနွင့္ ဗီဒီယို ႐ုပ္ရွင္ကားမ်ား ထြန္းကားခ်ိန္ တြင္မွ ကက္ဆက္ ဇာတ္လမ္းမ်ား ေစ်းကြက္ပ်က္ သြားခဲ့သည္။ သူကြယ္လြန္ခ်ိန္မွာ ကက္ဆက္ ဇာတ္လမ္းမ်ား ခ်ဳပ္ၿငိမ္းသြားသည္ဟု ဆုိႏုိင္ပါသည္။
ကက္ဆက္ ဇာတ္လမ္းမွာ အသံျဖင့္ သ႐ုပ္ေဆာင္ျပရျခင္းျဖစ္ရာ ႐ုပ္ရွင္၊ ဗီဒီယိုႏွင့္ ျပဇာတ္မွာ ကဲ့သို႔ မ်က္ႏွာ အမူအရာႏွင့္ ကိုယ္ခႏၶာ အစိတ္အပိုင္းမ်ားကို လႈပ္ရွား မႈကို ျပခြင့္မရပါ။ အသံျဖင့္သာ နားေထာင္သူကို ခံစားေအာင္ စြမ္းေဆာင္ရသျဖင့္ ခက္ခဲနက္နဲ လွပါသည္။ ကက္ဆက္ ဇာတ္လမ္းမ်ား ထုတ္လုပ္မႈအား ေကာင္းစဥ္က ႐ုပ္ရွင္ သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား ဇာတ္သဘင္ ပညာရွင္မ်ား၊ ေတးသံရွင္မ်ားႏွင့္ အႏုပညာ ၀ါသနာရွင္မ်ားပါ အသံျဖင့္ သ႐ုပ္ေဆာင္သည့္ လုပ္ငန္းကို ၀င္ေရာက္လုပ္ ကိုင္ခဲ့ၾကပါသည္။ အသံျဖင္႕ သ႐ုပ္ေဆာင္ရန္ ႀကိဳးပမ္း အားထုတ္သူမ်ားျပားစြာ ေပၚထြန္းခဲ့ေသာ္လည္း ပရိသတ္၏ အားေပး လက္ခံမႈကို ဦးေဆာင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ အျဖစ္ သူသာ အျပည့္အ၀ ရရွိခဲ့ပါသည္။ ၁၉၇၀ ျပည့္လြန္မွ ၁၉၈၀ ျပည့္လြန္ႏွစ္မ်ားထိ ဆယ္ႏွစ္ကာလ ထုတ္လုပ္သမွ် ကက္ဆက္ ဇာတ္လမ္း၏ ၇၅%ခန္႔တြင္ သူသာ သ႐ုပ္ေဆာင္ ခြင့္ရခဲ့သည္မွာ ထူးျခားလွပါသည္။

0 comments:

Post a Comment

စာမေရးျဖစ္ေတာ့တာေၾကာင့္ က်ေနာ္ႀကိဳက္ၿပီး ဖတ္ေစခ်င္တဲ့စာေလးေတြကို တင္ထားပါတယ္ဗ်ာ

Followers

Total Pageviews

အမွာပါးစရာမ်ားရွိေနရင္

Pop up my Cbox

Blog Archive

အက္ဒမင္

ရွာေဖြေလ ေတြ႔ရွိေလ

စာေပျမတ္ႏိုးသူမ်ား

free counters
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...