Wednesday, July 13, 2016

❝ ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္ ႏွင႔္ အယ္ျဖဴ ကိုယ္တို႔ၿမိဳ႕ေလးဆီ အမွတ္တရ ❞

Music Crazy Te Te Tar Tar 
 
အခ်ိန္က ၁၉၉၂ ပတ္၀န္းက်င္၊ ေတာင္ေပၚ ၿမိဳ႕ေလး ပီသစြာ မုိးကသည္းသည္းမဲမဲ၊ အလံုပိတ္ထားတဲ့ က်ေနာ့္ အခန္းေလးထဲမွာ ကက္ဆက္က သီခ်င္းသံက ပ်ံ႕လြင့္လုိ႔ “ေမေရ အျပင္မွာ ရြာတဲ့မုိးလုိ ကိုယ္အနားလာၿပီး တုိးကာရြာ … ေမေရ အျပင္မွာရြာတဲ့မုိးလုိ ကိုယ့္အသည္းအိမ္ထက္ သြန္းကာရြာ … ေမေရ အၾကင္နာရွာတဲ့ မုိးလုိ ခုိနားလာေတာ့ ကိုယ့္တကိုယ္စာ … ယဥ္တကုိယ္မုိးရြာ” ၾကည္လင္ခ်ဳိျမမႈနဲ႔ လြမ္းေမာဖြယ္သီဆုိမႈကုိ က်ေနာ့္အခန္းထဲမွာရွိေနတဲ့ လူငယ္ေလးႏွစ္ဦး စိတ္၀င္တစား နားေထာင္လုိ႔ေနသည္။

နားေထာင္ေနရင္း တေယာက္ေသာ လူငယ္ေလးက ဂစ္တာနဲ႔ Bass အလံုးေတြ လုိက္တီးၾကည့္ေနသည္။ ရာသီဥတုႏွင့္ သီခ်င္းကလည္း လုိက္ဖက္ေနေလေတာ့ သူတုိ႔ မိန္းေမာစြာ ေတးသြားေနာက္ လုိက္ပါစီးေမ်ာ ခံစားေနၾကဟန္တူသည္။ သီခ်င္းဆံုးသြားေတာ့ သူတုိ႔ႏွစ္ဦးထံမွ မွတ္ခ်က္ခ်သံ တၿပိဳင္နက္ထဲ ထြက္လုိ႔လာသည္။
“ကုိငွက္ဆုိထားတာေကာ၊ လုပ္ထားတဲ့ Arrange ေကာ၊ အရမ္းေကာင္းတာပဲ ကုိညီရာ … အဲဒါေၾကာင့္ ကိုငွက္ကုိ က်ေနာ္တို႔ ခုိက္တာ”
သီခ်င္းက ထုိကာလတုန္းက က်ေနာ္ေရးဖြဲ႕ခဲ့တဲ့ “ယဥ္တကုိယ္မုိး” အမည္ရ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ သီခ်င္းေလးပဲျဖစ္သည္။ ေတာင္ႀကီးကုိ ေဖ်ာ္ေျဖေရးေရာက္လာတဲ့ အဆုိေတာ္ ကုိဗလက က်ေနာ့္အိမ္ ေရာက္လာရင္း အဲဒီသီခ်င္းေလးကုိ ၾကားသြားၿပီး သူဆုိဖုိ႔ တခါတည္း ၀ယ္ယူသြားခ့ဲသည္။ ရန္ကုန္ သူေနတဲ့ အုိေအစစ္ စတူဒီယိုေရာက္ေတာ့ သီခ်င္းေလးကုိ အသံသြင္းဖုိ႔ စီစဥ္ပါသည္။ ထုိသုိ႔စီစဥ္ေနခ်ိန္ ကိုငွက္ (ထူးအိမ္သင္) က သီခ်င္းကုိၾကားသြားၿပီး “ညီစံရဲ႕ သီခ်င္းေလးကုိ က်ေနာ္ Arrange လုပ္ေပးမယ္ ဗလ” ဟုဆုိကာ ေစတနာႏွင့္ ကိုယ္တုိင္ Arrange လုပ္ေပးသည့္အျပင္ ကိုယ္တုိင္ Guide Line ၀င္ဆုိေပးၿပီး Harmonica ကုိပါ ကိုယ္တုိင္တီးမႈတ္ လုိက္ပါေသးသည္။ ထုိကဲ့သုိ႔ ကုိငွက္ Guide Line လုပ္ထားတဲ့ အေခြၾကမ္းေလး က်ေနာ္ ရန္ကုန္ေရာက္စဥ္ ကုိငွက္ထံမွ ရရွိခဲ့ၿပီး ေတာင္ႀကီးအိမ္ ျပန္ေရာက္ခ်ိန္ အဆုိပါ လူငယ္ေလး ႏွစ္ဦးကို က်ေနာ့္အခန္းထဲမွာ ဖြင့္ျပေနျခင္းပဲျဖစ္ပါသည္။


လူငယ္ေလး ႏွစ္ဦးအနက္ တဦးက နားေထာင္ရတာ အားမရေသးဟန္နဲ႔ “ကုိညီ၊ က်ေနာ္ အိမ္မွာ အ၀နားေထာင္ ခ်င္ေသးတယ္၊ ၿပီးေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြကုိလည္း ကုိငွက္ဆုိထားတာေလး ဖြင့္ျပခ်င္တယ္၊ က်ေနာ့္ကုိ အဲဒီ အေခြ ခဏငွားပါ” ဟု ဆုိလာသည္။ ဟုတ္ပါတယ္။ ကုိငွက္ကုိ အရမ္းေလးစားအားက်ၿပီး အ႐ူးအမူးျဖစ္တဲ့ အဲ့ဒီလူငယ္ေလး ႏွစ္ဦး ကေတာ့ ေနာင္တခ်ိန္ နာမည္ေက်ာ္ ေတးေရးဆရာ အေက်ာ္အေမာ္ေတြ ျဖစ္လာမယ့္ ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္နဲ႔ အယ္ျဖဴတို႔ပါပဲ။ ေခြငွားသြားတဲ့ လူငယ္ေလးက ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္ ျဖစ္ၿပီး သီခ်င္းကုိ ဂစ္တာနဲ႔ Bass လုိက္တီးေနတဲ့ လူငယ္ေလးကေတာ့ အယ္ျဖဴပါပဲ။ တကယ္ေတာ့ ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္နဲ႔ အယ္ျဖဴတို႔ဟာ က်ေနာ္နဲ႔ ေတာင္ႀကီးမွာ စတင္ ရင္းႏွီးစဥ္ ၁၉၉၂ ေလာက္ကတည္းက သူတို႔ရဲ႕ ကိုယ္ပုိင္ သီခ်င္းေကာင္းေတြကုိ ကိုယ္စီကိုယ္ငွ စတင္ ေရးသားေနၾကပါၿပီ။ သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ဟာ သီခ်င္းေရး ေကာင္း႐ံုမက ဂစ္တာတီးတာလည္း စနစ္တက်နဲ႔ ကၽြမ္းကၽြမ္းက်င္က်င္ ရွိလွသည္။
ေက်ာင္းပိတ္လို႔ ေတာင္ႀကီးအိမ္ ျပန္ေရာက္တုိင္း သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ က်ေနာ့္အခန္းေလးထဲ အၿမဲ လာလည္ေလ့ရွိၿပီး သီခ်င္းေတြ နားေထာင္၊ ဂစ္တာေတြ တီးေလ့ရွိၾကသည္။ သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္က အၿမဲတြဲရက္မို႔ က်ေနာ္က “မင္းတုိ႔ႏွစ္ေယာက္က ငါနဲ႔ ညီညီသြင္လုိပဲ … အၿမဲ တပူးပူးတတြဲတြဲပဲ” ဟု ေျပာမိပါေသးသည္။ အဲဒီတုန္းက ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္က ဆယ္တန္းကုိ ဂုဏ္ထူးမ်ားစြာနဲ႔ ေအာင္ထားၿပီး မႏၲေလးေဆးတကၠသုိလ္ သြားတက္ဖုိ႔ ျပင္ဆင္ေနခ်ိန္လည္း ျဖစ္သည္။
ႏွစ္ေယာက္စလံုး ဂီတကုိ ၀ါသနာအေတာ္ႀကီးၿပီး ေလ့လာ လုိက္စားမႈအားလည္း အေတာ္ေကာင္းလွ၏။ ေမာင္ေမာင္ ေဇာ္လတ္က လႈပ္ရွား တက္ႂကြလြန္းသူျဖစ္ၿပီး အယ္ျဖဴကေတာ့ စကားလည္းနည္း၊ အေန ပုိေအးသည္။ ေဇာ္လတ္က တဦးတည္းေသာသား ျဖစ္ၿပီး မိခင္ဆရာမႀကီးကုိလည္း အလြန္ခ်စ္သူပါ။
“က်ေနာ္က အယ္ျဖဴတုိ႔လုိ ညီအစ္ကုိေတြ အမ်ားႀကီးရွိခ်င္တာ၊ အယ္ျဖဴတို႔ ညီအစ္ကုိယ္ေတြက အကုန္လံုး
ဂစ္တာ တီးတယ္၊ သီခ်င္းေရးတယ္၊ ဆုိတယ္ ေပ်ာ္စရာ အရမ္းေကာင္းတယ္” လုိ႔ က်ေနာ့္ကုိ ေဇာ္လတ္က ေျပာဖူး ေသးသည္။ ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္နဲ႔ က်ေနာ္ အဲဒီကတည္းက အမွတ္တရဆုိၿပီး သီခ်င္းေလးေတြ တပုဒ္စႏွစ္ပုဒ္စ တြဲေရးမိၾကသည္။ က်ေနာ့္ဂီတခရီးမွာ သီခ်င္းတြဲေရးတဲ့ သူဆုိလုိ႔ ေရာင္းရင္းႀကီး ညီညီသြင္ တေယာက္ပဲရွိခဲ့ရာက ဒုတိယေျမာက္ တြဲေရးတဲ့ သူက ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္ပါပဲ။
ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္က က်ေနာ္နဲ႔ သီခ်င္းတြဲမေရးခင္ သူသီခ်င္းေရးမယ့္ ကေလာင္နာမည္ကုိ J.D.Zaw ဆုိၿပီး ေပးထားခဲ့ဖူးသည္။ အေၾကာင္းကေတာ့ သူအရမ္းႀကိဳက္တဲ့ Rock Band တခုျဖစ္တဲ့ Judas Priest ကို အစြဲျပဳ မွည့္ေခၚထားျခင္း ျဖစ္သည္။ ေနာက္ေတာ့ ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္ပဲ အတည္ျဖစ္သြားခဲ့သည္။
ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္နဲ႔ က်ေနာ္ ပထမဆံုးတြဲေရးခဲ့တဲ့ သီခ်င္းေလးႏွစ္ပုဒ္က “အခ်စ္သက္ေသမ်ား” နဲ႔ “ေႏြလယ္ဒုိင္ယာရီ” အမည္ရ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ သီခ်င္းမ်ားျဖစ္သည္။ အဲဒီလုိေရးၿပီးခ်ိန္မွာပဲ ေတာင္ႀကီးကုိ ေတးေရး ညီညီသြင္ရဲ႕ အစ္ကုိ ေမာင္ေမာင္သြင္နဲ႔ အတူ အလည္ေရာက္လာတဲ့ အဆုိေတာ္ႀကီး ဗစ္တာခင္ညိဳရဲ႕ သားျဖစ္သူ ရဲရဲက သူ႔ပထမဆံုး စီးရီးအတြက္ က်ေနာ့္အခန္းထဲမွာပဲ တခါတည္း ၀ယ္ယူသြားခဲ့သည္။
ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္အတြက္ တာထြက္ေကာင္းတယ္လုိ႔ ဆုိရမွာပါဘဲ။ ဆက္တုိက္ဆုိသလုိ အဆုိေတာ္ တာရာနဲ႔ စီစဥ္သူ ကုိေဇာ္သစ္ (ပန္းႏုလ၀န္း) တုိ႔ကလည္း ေတာင္ႀကီးကုိ ေရာက္လာၾကသည္။ အဆုိေတာ္ တာရာက သူ႔ရဲ႕ ဒုတိယ သီခ်င္းေခြအတြက္ ျပင္ဆင္ေနခ်ိန္ျဖစ္ၿပီး က်ေနာ့္ဆီကုိ သူ႔သီခ်င္းေခြ အတြက္ သီခ်င္း အသစ္ရွိမရွိ စနည္းနာရင္း ေရာက္လာတာပါ။ က်ေနာ့္မွာက အဲဒီအခ်ိန္ ေရးၿပီးတဲ့ သီခ်င္းအသစ္လံုး၀ မရွိေသးလုိ႔ “တာရာ ငါေတာ့ သီခ်င္းအသစ္ ထပ္မေရးရေသးဘူး၊ ဒါေပမယ့္ ငါ့ညီေတြလိုေနတဲ့ ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္နဲ႔ အယ္ျဖဴတို႔မွာေတာ့ သီခ်င္းအသစ္၊ အမိုက္စားေတြရွိတယ္ မင္းနားေထာင္ၾကည့္လိုက္” ဆိုၿပီး တာရာ့ကို က်ေနာ့္အခန္းေလးထဲမွာပဲ ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္နဲ႔ အယ္ျဖဴတို႔ကို မိတ္ဆက္ေပးလိုက္သည္။
ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္နဲ႔ အယ္ျဖဴ ႏွစ္ေယာက္တြဲေရးထားတဲ့ “အသည္းကြဲ ညေနခင္းမ်ား” သီခ်င္းနဲ႔ ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္ ေရးတဲ့ “သူ႔အလိုက်” သို႔မဟုတ္ “ကိုယ္ငိုေနတာသိပါ” သီခ်င္းေတြကို တာရာက နားေထာင္ၾကည့္ၿပီး တခါတည္း ၀ယ္ယူသြားခဲ့၏။ ဆက္ၿပီးေတာ့ တာရာက က်ေနာ့္ကို “ကိုညီ သီခ်င္းတပုဒ္ေလာက္ လုပ္ေပးပါဦး၊ က်ေနာ္ ေတာင္ႀကီးမွာ တပတ္ေလာက္ ၾကာဦးမွာ” ဆိုၿပီး ပူဆာသည္။ ဒါနဲ႔ က်ေနာ္လည္း ေနာက္ေန႔ အိမ္ေရာက္လာတဲ့ ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္နဲ႔ အယ္ျဖဴတို႔ကို အက်ဳိးအေၾကာင္း ေျပာျပၿပီး သီခ်င္းထပ္ေရးေပးဖို႔ ေျပာရသည္။ ေဇာ္လတ္က “ကိုညီ က်ေနာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္တည္းနဲ႔ေတာ့ သီခ်င္း ဒီေလာက္ ျမန္ျမန္ မရဘူး၊ ကိုညီပါ ၀င္ေရးေပးပါ၊ က်ေနာ္တို႔မွာ မယ္လိုဒီ စထားတာေလး တခုရွိတယ္” ဆိုၿပီး သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ရွာထားတဲ့ မယ္လိုဒီ ေတးသြား အၾကမ္းေလးေတြကို တီးျပသည္။ သူတို႔တီးျပတဲ့ မယ္လိုဒီ Music ပုံစံက က်ေနာ္တို႔၊ ကိုငွက္တို႔ အရမ္းႀကိဳက္တဲ့ Queen အဖြဲ႕ရဲ႕ ပုံစံမ်ဳိးပါ။ Classic ဆန္တဲ့ ေတးသြားမ်ဳိး ျဖစ္တာေၾကာင့္ ဘယ္လို အေၾကာင္းအရာမ်ဳိး ေရးရမလဲဆိုတာ ေတာ္ေတာ္ စဥ္းစားရသည္။ ေနာက္ဆုံး က်ေနာ့္ အေတြးတခုရတာနဲ႔ သူတို႔ကိုေျပာျပလုိက္သည္။
“ငါကြာ ရန္ကုန္မွာ ေက်ာင္းသြားတက္ရင္ ငါတို႔ ေတာင္ႀကီးၿမိဳ႕ေလးနဲ႔ ကိုယ့္အိမ္ကိုယ့္ရြာကို အရမ္းလြမ္းတာပဲ၊ အဲဒီအခ်ိန္ ခံစားရတဲ့ ကိုယ့္ၿမိဳ႕ကိုယ့္အိမ္ေလးကို ျပန္ခ်င္တဲ့ အေၾကာင္းေလးကို ေရးရင္ေကာင္းမလား” ဆိုၿပီး တိုင္ပင္ၾကည့္ေတာ့ သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္ လိုလိုလားလားပဲ “ကိုညီ့ အိုင္ဒီယာနဲ႔ သံစဥ္နဲ႔လိုက္တယ္” ဆိုၿပီး ေထာက္ခံၾကလို႔ သီခ်င္းေလးကို စတည္ခဲ့ၾကသည္ …။
ကိုယ္တို႔ၿမိဳ႕ေလးဆီ
V1 (ေတာေတာင္ေတြရဲ႕ ေအးခ်မ္းတဲ့အရိပ္ဆီ … တေခါက္ျပန္ခ်င္ၿပီ
ကုိယ့္ရင္ခုန္သံမ်ား ေမြးဖြားခဲ့ေသာ အတိတ္သမိုင္း ေဆးပန္းခ်ီ
ျပန္႔လြင့္ေနၿပီ … ျပန္တမ္းတေနဆဲ … )
V2 (လွည့္လည္ခဲ့ေသာ … ျမဴႏွင္းတို႔မႈိင္းရီ
အလြမ္းေနေရာင္ျခည္ …
တိုး၀င္ေျခသံမ်ား … နားစြင့္မိေသာ ငွက္ကေလးေတးစီ
ေမ့မရႏိုင္ၿပီ . . . ဒီေဆာင္းလမ္းရဲ႕ရာသီ . . . )
CHO (1) (၀န္းက်င္အရပ္ေတြ ရႈပ္ပြလြန္းေန
အိုက္စပ္ျခင္းေလ … တုိက္ခတ္လြန္းၿပီ
ကိုယ့္ၿမိဳ႕ေလးဆီ တေခါက္ျပန္လိုက္မည္ …)
CHO (2) စိတ္မွာမပီျပင္ အိပ္မက္ေမ်ာ
ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းေတြ ေလာင္ၿမိဳက္ေသာ … ေတေလရင္မွာေမာ
ေတာင္ေပၚေျမကို ျမင္ေယာင္ရစ္မူးေန …
Harmony Fade Out …)
သီခ်င္းရဲ႕ ပထမပိုဒ္နဲ႔ ဒုတိယပိုဒ္တို႔မွာ ေဆာင္းရာသီ ေတာင္ႀကီးၿမိဳ႕ေလးရဲ႕ ေတာေတာင္ ပတ္၀န္းက်င္ အလွအပနဲ႔ ေအးခ်မ္း သာယာမႈေလးကို ေရးသားထားၿပီး ၿမိဳ႕ေလးကို ျပန္ခ်င္စိတ္ရွိပုံကို ေရးဖြဲ႕ထားျခင္းပါ။ CHO: ပထမပိုဒ္မွာေတာ့ Music ပုံစကို ေဇာ္လတ္နဲ႔ အယ္ျဖဴတို႔က JAZZ ပုံစံအျဖစ္ ခ်ဳိးခ်လိုက္ပါတယ္။ အေၾကာင္းအရာကိုလည္း က်ေနာ္တို႔ ေရာက္ရွိေနတဲ့ ေျမျပန္႔က မြန္းက်ပ္ပူေလာင္ ရႈပ္ပြေနတဲ့ ၿမိဳ႕ျပ လူမႈပတ္၀န္းက်င္ကေန ကိုယ့္ၿမိဳ႕ေလးဆီ ျပန္ခ်င္စိတ္ တမ္းတစိတ္ကို ထပ္မံ ဖြဲ႕ဆိုလိုက္ပါတယ္။ CHO: ဒုတိယအပိုဒ္မွာေတာ့ ခုနက JAZZ ပုံစံအခ်ဳိးထဲကေန Music ပုံစံတမ်ဳိးနဲ႔ ျပန္ထြက္လိုက္ၿပီး တကယ္တမ္း ျပန္ခ်င္ေပမယ့္ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးနဲ႔ မျပန္ႏိုင္ဘဲ ျဖစ္ရပုံ၊ အိပ္မက္တခုကို လြင့္ေမ်ာၿပီး စိတ္ထဲမွာ စြဲလန္းေနတဲ့ ေတာင္ေပၚေျမကို ျပန္လည္တမ္းတ ျမင္ေယာင္ယစ္မူးေနမိပုံ၊ ကိုယ့္အိမ္ကိုယ့္ၿမိဳ႕ေလးကို လြမ္းတဲ့အလြမ္းမီးရဲ႕ ေလာင္ၿမိဳက္ျခင္းကို ခံစားေနရပုံတို႔ကို ေရးဖြဲ႕ခဲ့ၾကပါတယ္။
CHO: ဒုတိယအပိုဒ္ အဆုံးမွာေတာ့ လွပတဲ့ ေကာ့ဒ္ (Chord) အေျပာင္းအလဲေတြနဲ႔ မိုနီပုံစံ ညည္းတြားမႈ Music ပုံစံနဲ႔ သီခ်င္းကို Fade Out လုပ္ၿပီး အဆုံးသတ္ထားပါတယ္။
“ကိုယ္တို႔ၿမိဳ႕ေလးဆီ” သီခ်င္းရဲ႕ အသက္ေသြးေၾကာကေတာ့ ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္နဲ႔ အယ္ျဖဴတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ထူးျခားဆန္းသစ္ လွပတဲ့ Melody သံစဥ္ပုံစံပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလို Music ပုံစံမ်ဳိးကို တည္ေဆာက္ႏိုင္တဲ့ သူတို႔ရဲ႕ ဂီတပါရမီက ေလးစားခ်ီးက်ဴးစရာပါ။ ေနာက္ထူးျခားခ်က္ တခုက အဲဒီသီခ်င္းဟာ က်ေနာ္တို႔သုံးေယာက္ရဲ႕ တပုဒ္တည္းေသာ တြဲေရးတဲ့ သီခ်င္းေလးပါပဲ။ အဆိုေတာ္ တာရာက “ကိုယ္တို႔ၿမိဳ႕ေလးဆီ” သီခ်င္းကို သူ႔ရဲ႕ “ပုလဲသီတကြဲစီ” ဆိုတဲ့ ေတးစီးရီးမွာ ထည့္သြင္းသီဆိုခဲ့ပါတယ္။
ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္နဲ႔ က်ေနာ္ အဲဒီေနာက္ပိုင္း “အသည္းကြဲေရဒီယို” နဲ႔ “ရင္ထဲမွာ မင္းကရွိႏွင့္ၿပီးသား” သီခ်င္းေတြကို အဆိုေတာ္ ေဇာ္၀င္းထြဋ္အတြက္ အတူတြဲေရးခဲ့ၾကပါေသးတယ္။ “ရင္ထဲမွာ မင္းကရွိႏွင့္ၿပီးသား” သီခ်င္းကို ထူးအိမ္သင္ (ကိုငွက္) က ေနာက္ပိုင္းကာလမွာ သူ႔ပုံစံနဲ႔ ျပန္ဆိုခဲ့ပါတယ္။
ေနာက္တႏွစ္ေလာက္ အၾကာမွာ ရန္ကုန္မွာ က်ေနာ္အိမ္ေထာင္က်သြားၿပီး သူတို႔ႏွစ္ေယာက္နဲ႔ေကာ ဂီတေလာကနဲ႔ပါ အေန ေ၀းသြားခဲ့ရပါတယ္။ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကေတာ့ The Ants အဖြဲ႕ကို တက္ညီလက္ညီ ဖြဲ႕စည္းၿပီး ဂီတခရီးကို ေရွ႕ဆက္ခဲ့တာ ေအာင္ျမင္မႈ ႀကီးႀကီးမားမားလည္း ရခဲ့ပါတယ္။ နာမည္ႀကီး အဆုိေတာ္ေတြ အတြက္လည္း ထင္ရွား ေက်ာ္ၾကားတဲ့ ေတးသီခ်င္း လက္ရာေကာင္း မ်ားစြာကို ေရးဖြဲ႕ႏိုင္ခဲ့တာ ၀မ္းေျမာက္ပီတိ ျဖစ္စရာ ေတြ႕ျမင္ခဲ့ရပါတယ္။ သူတို႔ခ်စ္ခင္ေလးစား အားက်ခဲ့တဲ့ ကိုငွက္ (ထူးအိမ္သင္) နဲ႔လည္း အတူတြဲလို႔ သီခ်င္းေကာင္းေတြကိုလည္း ဖန္တီး ႏိုင္ခဲ့တာ ေတြ႕ရပါတယ္။
ခုခ်ိန္မွာေတာ့ အယ္ျဖဴတေယာက္က ကြယ္လြန္သြားရွာၿပီ … ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္ ကလည္း အေ၀းတေနရာ ေရာက္လို႔ ေနပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔အတူ ေရးဖြဲ႕ခဲ့တဲ့ “ကိုယ္တို႔ၿမိဳ႕ေလးဆီ” … ေတာင္ႀကီးၿမိဳ႕ကို ကိုယ္စီကိုယ္ငွ ျပန္ခ်င္စိတ္ လြမ္းစိတ္ အမွတ္ရစိတ္ ကေတာ့ ရွိေနၾကမွာကေတာ့ အမွန္ပါပဲ။ အထူးသျဖင့္ တမလြန္ေရာက္ ညီငယ္ အယ္ျဖဴတေယာက္ သူခ်စ္တဲ့ ေတာင္ႀကီးၿမိဳ႕က “ေျမနီလမ္းကေလး” ကို ျမင္ေယာင္လြမ္းဆြတ္တမ္းတအမွတ္ရေနမိမွာပဲလို႔ က်ေနာ္ ေတြးေနမိပါတယ္။
ⓒⓡⓔⓓⓘⓣ
ညီညီစံ

0 comments:

Post a Comment

စာမေရးျဖစ္ေတာ့တာေၾကာင့္ က်ေနာ္ႀကိဳက္ၿပီး ဖတ္ေစခ်င္တဲ့စာေလးေတြကို တင္ထားပါတယ္ဗ်ာ

Followers

Total Pageviews

အမွာပါးစရာမ်ားရွိေနရင္

Pop up my Cbox

Blog Archive

အက္ဒမင္

ရွာေဖြေလ ေတြ႔ရွိေလ

စာေပျမတ္ႏိုးသူမ်ား

free counters
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...