Saturday, July 23, 2016

✤ ေလးျဖဴတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသား ဘဝက ေျပာခ့ဲေသာ ဂီတနဲ႔ဂစ္တာအေပၚသူရဲ႕အေတြးအျမင္သေဘာတရားမ်ား ✤ . ⓛⓐⓨ ⓟⓗⓨⓤ

Music Crazy Te Te Tar Tar


ထိုေန႔က ကြၽန္ေတာ္သည္ အေဆာင္ထမင္းစားၿပီး အိပ္ေပ်ာ္သြားသည္။အိပ္ရာမွရုတ္တရက္ လန္႔ႏိုးခ်ိန္တြင္လြန္ေကာင္းမြန္ေသာဂစ္တာသံကိုၾကားရေလသည္။ရုတ္တရက္အိပ္ရာမွထေသးဘဲ
နားေထာင္ေနျဖစ္သည္။အမွန္တိုင္းေျပာရရင္ ကြၽန္ေတာ္ဂစ္တာစတီးေသာ ၁၉၇၉ ဒီဇင္ဘာလ မွ ၁၉၈၇ေဖေဖာ္ဝါရီလလယ္ေလာက္ဆို ၇ ႏွစ္ ေလာက္ရိွၿပီျဖစ္သည္။ ထိုကာလအတြင္းယခုေလာက္ေကာင္းေသာ ရစ္သမ္ ဂစ္တာတီးသံကိုမၾကားဖူးတာ အမွန္ပါ။
ကြၽန္ေတာ္လည္း အိပ္ေနရာမွ ညင္သာစြာ ထကာ ဂစ္တာသံၾကားရာ အခန္း B-6သို႔လာခဲ့သည္။ B-6 တြင္ ကိုေက်ာ္ရင္သည္ထုံးစံအတိုင္းသူ႔ခုတင္ေပၚတြင္ပက္္လက္လွန္ကာ စာဖက္လ်ွက္ရိွသည္။အခန္း ရဲ႕ အေရွ႕ဘက္အျခမ္းတြင္ စြပ္က်ယ္ခ်ိဳင္းျပတ္ ဝတ္ထားေသာ ေက်ာင္းသားတေယာက္ဟာ
ဂစ္တာပိုင္ပိုင္ႏိုင္ႏိုင္ကိုင္တြယ္ကာ ေခါင္းတခါခါ လည္တခါခါ နဲ႔တီးေနသည္ကို ေတြ႕ရပါသည္။ကြၽန္ေတာ္သည္ ကိုေက်ာ္ရင္ကိုလည္း ခြင့္မေတာင္း ဂစ္တာတီးေနသူကိုလည္း ဘာမွမေျပာဘဲ အခန္းတြင္းသို႔ဝင္ကာ ဂစ္တာတီးေနသူေနာက္မွအသာရပ္လ်က္ ဂစ္တာတီးေနျခင္းကို ၎ သီခ်င္းဆိုေနျခင္းကို ၎ အ့ံအားတသင့္ ေငးၾကည့္ေနမိသည္။ ထိုစဥ္က သူဆိုေနေသာ သီခ်င္း ကိုအထူးပင္ အမွတ္တရရိွလွသည္။ လြန္ခ့ဲေသာ ႏွစ္မ်ားက ေခတ္စားခဲ့ေသာ အဆုိေတာ္ ခင္ေမာင္ထူး ရဲ႕
ဇာတ္ေတာ္ထဲမွာအလြမ္းဆုံး ေတးသီခ်င္းျဖစ္သည္။ သူသည္ဂစ္တာကိုအားရိွပါးရိွတီးေနပါသည္။သီခ်င္းဆိုေနပုံ
မွာလည္းသူ႔ကိုယ္ပိုင္ဟန္ျဖစ္ပါသည္။ထိုိသို႔ေျပာရသည္မွာ ထိုစဥ္က ကြၽန္ေတာ္တို႔သည္ စို္င္းထီးဆိုင္ သီခ်င္းဆိုလ်ွင္ စိုင္းထီးဆိုင္ရဲအသံကို္ အနီးစပ္ဆုံးျဖစ္ေစရန္၎ ခင္ေမာင္တိုးသီခ်င္းဆိုလ်င္ ခင္ေမာင္တိုးအသံႏွင့္ အနီးစပ္ဆုံးတူေစရန္တုပ၍ူသီဆိုတက္ၾကပါသညိ။သည္ပုဂၢိဳလ္ကေတာ့အဆိုေတာ္ရဲ႕အသံကိုတုပသီဆိုျခင္းမရိွဘဲသူ႔ရဲ႕ပင္ကိုယ္အသံျဖင့္သီဆိုေနရာအလြန္နားေထာင္၍ေကာင္းလွသည္။အခန္းထဲကြၽိ္ေတာ္ဝင္လာသည္ကို ကိုေက်ာ္ရင္ကသိေပမယ့္ ဂစ္တာတီးေနေသာပုဂၢိဳလ္ကမသိပါ။သီခ်င္းဆုံးေသာအခါ စားပဲြအစြန္းတြင္တင္ထားေသာေဆးေပါ့လိပ္အားပါးစပ္တြင္တပ္ကာမီးညိွဖြာရိႈက္လိုက္ပါသည္။ၿပီးမွေဘးတြင္ကြၽန္ေတာ္ေရာက္ေနသည္ကိုေတြ႕သြားပါသည္။သူကအရင္စၿပံဳးပါသည္။အလြန္ရိုးသားေႏြးေထြးေသာမ်က္လုံးအၾကည့္ျဖင့္ၿပံဳးျပျခင္းျဖစ္ည္ဟုကြၽန္ေတာ္ထင္ပါသည္။ၿပံဳးလိုက္ေသာအခါသူ႔ပါးစပ္ၿပဲသြား၍သြားက်ဲကဲ်မ်ားကိုေတြ႕လိုက္ရပါသည္။ သူ႔သြားေတြကကြမ္းစားေဆးေသာက္သျဖင့္ ကြမ္းခ်ိဳး ေဆးေခ်း မ်ားၾကားတြင္ မဲ ေနသည္ကိုေတြ႕ရပါသည္။
ကြၽန္ေတာ္က ....
`` အခုလိုတီးတာ တခါမွ မေတြ႕ဖူးဘူးဗ်´´ လို႔အဆက္စပ္မဲ့စြာေျပာလိ္ုက္ပါသည္။
သူကဘာမွ မတုန္႔ျပန္ပဲ ထပ္မံၿပံဳးျပပါ သည္။
ကြၽန္ေတာ္က...``အဲဒီ့တီးနည္းကိုဘယ္လိုေခၚလည္း´´ဟ
ုထပ္မံေမးခြန္းထုတ္ရာ...
`` BACKIN ´´ ဂစ္တာလို႔ေခၚတယ္ဗ် ဒီသီခ်င္းရဲ႕
မူရင္းအဆိုေတာ္က `` ဂြၽန္ကူးပါး ´´ဗ် သူတို႔အဖဲြ႕က
`` BACKIN ´´ ေကာင္းတယ္ဗ် `` HARD ROCK´´
ေတြေပါ့ဗ်ာ။ကြၽန္တာ္သည္ ဂစ္တာဝါသနာပါေသာေတာသားတေယာက္ အလိုက္ ကန္းဆိုးမသိတဖက္လူေျဖလိုသည္ မေျဖလိုသည္ မသိဘဲ ကိုယ္ေမးခ်င္တာေလ်ွာက္ေမးေနျဖစ္ခဲ့သည္။ သူ ့အေျဖမ်ားသည္ ဆရာႀကီးပုံစံ ေပါက္မည္စိုး၍
ထိန္းထိန္းသိမ္းသိမ္းေျဖေနပုံရသည္။
ကြၽန္ေတာ္က ...
`` BACKIN GUITAR ဆိုတာ သီးသန္႔သင္လို႔ရလားဗ် ´´ဟုေမးရာ
ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ဒီလိုဘဲသီခ်င္းေခြေတြနားေထာင္ၿပီး
ဂစ္တာကိုလိုက္တီးတာပဲ။ စနစ္က်သင္ၿပီး တက္လာတာမဟုတ္ဘူး။ကြၽန္ေတာ့္အထင္ေတာ့ `` BACKIN GUITAR ´´ဂစ္တာတီးဖို႔ အေလအက်င္ေတြမ်ားမ်ားလိုမယ္ဟု ထိန္းထိန္းသိမ္းသိမ္းေျဖပါသည္။
ကြၽန္ေတာ္က..
`` မိမိအတြက္နဲ႔အအေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ခဲ့ရင္ ခြင္လြတ္ပါ ဘာညာ´´ နဲ႔ ပဋိသေႏၶာရ စကားမဆိုပါ။
`` လုပ္ပါဦး ဆက္တီးပါဦး နားေထာင္ရေအာင္´´ ဟုဆိုေသာ္လည္း သူကဆက္မတီးေတာ့ပါ။
သူကအဆက္စပ္မရိွ `` ကက္ဆက္နားေထာင္ရေအာင္´´ေျပာျပီး TAPEတေခြအားPLAYER အတြင္းထည့္ကာ PLAY ပါသည္။ကြၽန္ေတာ္ အရမ္း ႀကိဳက္တယ္ဟုေျပာ၍ TAPE COVER အားယူၾကည့္မိပါသည္။ ကြၽန္ေတာ္ဘာမွနားမလည္ပါ နားလည္ခ်င္ေယာင္လည္းမေဆာင္ပါ။
``ဘယ္သီခ်င္းလည္းမသိဘူး´´ဟု
TAPE COVER ကိုၾကည့္ရင္းေမးမိပါသည္။
`` TELEGRAPH ROAD ´´တယ္လီဂရပ္လမ္းမေပါ့ဗ်ာ
`` နည္းနည္းေလာက္ေျပာျပမလား´´
`` ေၾကးနန္းႀကိဳးေတြအေၾကာင္း ဖဲြ႕ထားတဲ့သီခ်င္းပါပဲ
ေၾကးနန္းရိုက္တဲ့ ေၾကးနန္းႀကိဳးေတြေနမွာပါ ´´
`MUSIC COMPOSITION နဲ႔ သီခ်င္းဖဲြ႕စည္းပုံသိပ္မိုက္တယ္ ဂစ္တာကိုတီးထားတာက ေၾကးနန္းႀကိဳးေတြရဲ႕ အေျခေနနဲ႔ လိုက္ေအာင္ကိုက္ညီေအာင္ တီးထားတာ မွန္ကိ္တဲအေၾကာင္းရာေပၚမွာမွန္မွန္ကန္ကန္ နဲ႔
ဖဲြ႕စည္းထားတဲ့သီခ်င္းပါ။
`` ကြၽန္ေတာ္ နားမလည္ဘူး ေယဘူယ်သေဘာေျပာရုံ နဲ႔ ကြၽ္ေတာ္ နားမလည္ဘူး ´´ ဟု ကြၽန္ေတာ္ကေျပာေတာ့
`` ေၾကးနန္းႀကိဳး ေတြက ေျမျပန႔္မွာ သြယ္တန္းထားရင္ ေျမျပန႔္မွာ သြယ္တန္းထားတဲ့ အေျခအေနနဲ႔ ကိုက္ညီေအာင္
ဂစ္တာကိုတီးထားတယ္။ေၾကးနန္းႀကိဳး ေတြကေျမျပန္႔ကေန ေတာင္ကုန္းျမင့္ေတြဆီတက္ သြားတဲ့အခါ ဓာတ္ႀကိဳးေတြ အျမင့္တေနရာဆီတက္သြားသလိုခံစားရေအာင္တီးထားတယ္။
အဲလိုပဲ ဓာတ္ႀကိဳးေတြ သြယ္တန္းမႈ႕ဟာ ေတာင္ကုန္းထိပ္ကေန ေတာင္ေအာက္ကိုစီးဆင္းသြားရင္လည္း ဂီတဖဲြ႕စည္းပုံက ဓာတ္ႀကိဳးေတာင္ေအာက္ကိုသြယ္တန္းသြားတာကို သရုပ္ေဖာ္တီးခတ္ထားယ္ အဲလိုထင္တာပဲေလ ကြၽန္ေတာ္လည္းသိပ္မသိပါဘူး´´ ဟုေျပာပါသည္။ သူကသာ သိပ္မသိပါ ဟေျပာသည္ ကြၽန္ေတာ္အတြက္ကေတာ့ အားလုံးအသစ္ဆန္းေတြခ်ည္း ျဖစ္သည္။ ဂီတျဖင့္ သဘာဝကိုေဖာ္က်ဴးျခင္း
မဟုတ္ပါလား။
ကြၽန္ေတာ္က...
`` ကြၽန္ေတာ္တို႔ OWN TUNE ေတြမွာေရာ အဲလိုတီးတာရိွလား ´´ဟုစပ္စုပါသည္။
သူက...
`` ရိွတာေပါ့ ခင္ေမာင္တိုး ရဲ႕ `` ဆည္းလည္းခတ္သံ ´´တို႔
`` ႀကိဳးၾကာသံ ´´တို႔ ခင္ဗ်ားနားေထာင္ၾကည့္ ႀကိဳးၾကာသံ သီခ်င္း ဆိုရင္ ႀကိဳးၾကာငွက္ေတြအုပ္စုဖဲြ႕ၿပီး အေတာင္ပံေတညီညီညာညာ ခတ္ကာ အားမာန္ရိွရိွ
ပ်ံသန္းသြားတာကိုဂီမွာခံစားႏိုင္မယ္ စိတ္ဝင္စားဖို႔လိုသလိုဖီလင္လည္းလိုတာေပါ့ ခံစားတက္ဖို႔
ေပါ့ဗ်ာ။ ဆည္းလည္းခတ္သံ သီခ်င္းမွာလည္း သစ္႐ြက္ေႂကြတာ စမ္းေခ်ာင္းကေလးရဲ႕ေရစီးသံေက်းငွက္ကေလး ရုတ္တရက္ထပ်ံလို႔ သစ္႐ြက္ေျခာက္ကေလး ဖ်တ္ကနဲ လြင့္ေႂကြသြားတာေလးကိည စာသားနဲ ဂီတေရာၿပီး နားေထာင္တက္ဖို႔လိုမွာေပါ့။ ေစာင္း ႀကိဳးရိႈက္သံ မွာလည္း MUSIC မွာ ေခါင္းေလာင္းထိုးသံေတြထည့္ထားတာအလြယ္တကူၾကားႏိုင္ပါတယ္ ဂရုတစို္က္ နားေထာင္ရင္ေတြ႕ႏိုင္ပါတယ္´´
`` ကြၽန္ေတာ္လည္းဂီတနဲ႔ပတ္သက္လို႔ဝါသနာေတာ့ပါတယ္ ဒါေပမယ့္ ဘာမွဗဟုသုတေတာ့မရိွဘူး ဆရာေကာင္းသမားေကာင္းနဲလည္းမသင္ခဲ့ရဘူး ပါရမီလည္ပါပုံ မရပါဟု ေျပာရင္သူ၏ဂစ္တာ နဲ႔ ပတ္သတ္၍အေတြးအျမင္မ်ားေပၚ ေလးစားဦးၫႊတ္မိပါသည္။
ⓒⓡⓔⓓⓘⓣ
ေပၚဦးသစ္

0 comments:

Post a Comment

စာမေရးျဖစ္ေတာ့တာေၾကာင့္ က်ေနာ္ႀကိဳက္ၿပီး ဖတ္ေစခ်င္တဲ့စာေလးေတြကို တင္ထားပါတယ္ဗ်ာ

Followers

Total Pageviews

အမွာပါးစရာမ်ားရွိေနရင္

Pop up my Cbox

Blog Archive

အက္ဒမင္

ရွာေဖြေလ ေတြ႔ရွိေလ

စာေပျမတ္ႏိုးသူမ်ား

free counters
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...