Saturday, July 23, 2016

❝ Lazy Club Music Band ရဲ႕ ျဖစ္တည္ မွဳ႕သမုိင္း ❞

Music Crazy Te Te Tar Tar

၁၉၈၅ -၈၆ မွာ က်ေနာ္ စကၤာပူ မွ ၁၀ တန္း GCE O level အၿပီး မွာ ရန္ကုန္တြင္ တကၠသုိလ္ တက္ေနၾကၿပီၿဖစ္တဲ႕
က်ေနာ္႕ငယ္ သူငယ္ခ်င္း ဂ်င္ပိ (Lazy Club) ဆီ ခဏၿပန္လာခဲ႕ ၿပီး။
ရန္ကုန္ တကၠသုိလ္ ေက်ာင္းသားမ်ားၾကား....RC-2 ေခၚ ေဒ သေကာ လိပ္ အမွတ္ (၂) လွုိင္ နယ္ေၿမတြင္
အတူ ၀င္ စီးေမ်ာ ရင္း...ေပ်ာ္ရႊင္စရာေန႕ ရက္ ကေလးမ်ားႏွင္႕ လူငယ္ဘ၀တစ္ခုရွိခဲ႕ဘူးပါသည္။
ငယ္သူငယ္ခ်င္း ဂ်င္ပိ ၊ ေမာင္ေမာင္(ေခၚ) ထြန္းေအးေမာင္၀င္း အၿပင္၊ ေက်ာင္းတြင္ စုံေတြ႕ သိလာရေသာ မုိးနုိင္ တုိ႕ရွိ ရာဘူမိေက်ာင္းသား စာသင္ခန္းမ်ားဘက္ကုိ အၾကိမ္ၾကိမ္ ေၿခဦးလွည္႕ၿဖစ္ေလသည္။

ဂ်င္ပိကေတာ႕ သူတက္ေနရေသာ သမုိင္းအဓိက အတန္းသည္္ဘယ္မွာရွိသည္ဟု သိပင္မသိေပ။
ထုိစဥ္က ပညာေရးစနစ္ မွာအလုပ္မရ ေသာ စနစ္ၿဖစ္၍ အားလုံးတုိ႕သည္ တက္ညီလက္ညီ အေဆာင္ ကင္တင္း မ်ား၌
သာ အခ်ိန္ကုန္ၾကသည္ကမ်ားေလသည္။ (အခုလဲ သိတ္မထူးပါဘူး)
ထုိေၾကာင္႕ အားရင္ ဂစ္တာတီး သီခ်င္းဆုိကာ အခ်ိန္ ကုန္ ေလ႕ ရွိေလ၏။
ေမာင္ေမာင္က Lead တီးသည္၊ ဂ်င္ပိက Bass ၊ မုိးနုိင္ ( ယခု ဂီတမိတ္ ေက်ာင္းအုပ္ ၾကီး)
က Rhytm တီးခတ္ကာ The Soul Music Band ကို က်ေနာ္ တုိ႕ ၁၉၈၆ တြင္ စတင္ ခဲ့ ၾကပါသည္။
ထုိစဥ္က က်ေနာ္တုိ႕ ၏တစ္ေန႕တာအလုပ္မွာ ေက်ာင္း ခ်ိန္ၿပီးသည္ႏွင္႕ အေဆာင္ကင္တင္း လဘက္ရည္ဆုိင္
ေတြမွာ ဖင္ပူေအာင္ထုိင္ကာေန႕လည္တြင္ ကုကၠုိင္း ရိပ္သာ လမ္း ေမာင္ေမာင္႕ ေနအိမ္ ရွိ ရာ ကုိ ၁၆ ကား စီး
ကုကၠုိင္းမီးပြဳိင္႕ မွ တဆင္႕ ၿပန္ ၿပီးအမွတ္ ၅ ကားစီးကာ ဟာမစ္တစ္တြင္ ဆင္း ၍ လမ္းေလွ်ာက္သြား ၾကပါသည္။
ထုိ႕ေနာက္တြင္ ေမာင္ေမာင္ တုိ႕ အိမ္ ကားဂုိေထာင္ ထဲ (သုိ႕မဟုတ္) ေအာက္ထပ္ ရွိ ကေလး မ်ား က်ဴ ရွင္ သင္ေသာ
အခန္း လြတ္ထဲတြင္ တစ္ေနကုန္ ညေန မုိးခ်ဳပ္ သည္အထိ သီခ်င္းမ်ား တီးခတ္သီဆုိၾကၿခင္းၿဖစ္သည္။
"ခုိင္ထူး" ေတး သီခ်င္း မ်ားစီးရီး လုိက္ ႏွင္႕ "ေအာင္နုိင္" ၏ "ႏြဲ႕ဆုိးရယ္ေက်နပ္ တယ္" အေခြကုိ ကန္ထရုိက္ဆြဲ သီဆုိၾက၏ ။
တစ္ခါတစ္ရံ မုိးနုိင္က "ဘုိထီး" အသံ ခ်ြတ္စြတ္ နွင္႕ ဘုိထီး သီခ်င္း မ်ားကုိ ၀င္ဆုိတတ္ၿပန္သည္။
က်ေနာ္က ေတာ႕ တစ္ပုဒ္စ ႏွစ္ပုဒ္စ ၀င္ဆုိ သည္႕ေရာင္ ၆၀ သမား ပင္ၿဖစ္သည္။
အဓိက က်ေနာ္႕အလုပ္က ဘယ္သြားသြား ဘာစားစား ၀င္ေငြ ရွိ သူ ၿဖစ္ ၍ ဒုိင္ခံ ရွင္းခဲ႕သည္သာ..
ညေန မုိးအခ်ဳပ္တြင္ ေရႊဂုံတုိင္ သုိ႕ ဟာမစ္တစ္ မွ လမ္းေလွ်ာက္ၾက ၿပီး လဘက္ရည္ဆုိင္ ဆက္ ထုိင္ၾကသည္။
အိပ္ခါနီး အိမ္ၿပန္လ်င္ ဂ်င္ပိက အိမ္ မွာ လုိက္အိပ္သည္က မ်ားေလသည္။
ရံဖန္ရံခါ ကုကၠဳိင္းေထာင္႕ ၿပည္႕၀ေရွ႕ ကုိၾကီးေငြ အရက္ဆုိင္မွ အရက္ၿဖဴ သူ႕ ကုိ၀ယ္တုိက္ရသည္။
သူတုိ႕ ဆုံၾကေလ တုိင္း ဂီတအေၾကာင္းေတြ အဓိက ေဆြးေႏြးၾကသည္ကမ်ားပါသည္။
က်ေနာ္က သူတုိ႕ ၏အနာဂတ္ကုိ Musicians မ်ားအၿဖစ္သာၿမင္ခဲ႕သူၿဖစ္သည္။
ပါရမီ ၿဖည္႕ေပးရန္လည္း အေတာ္ေလး စိတ္အားထက္သန္ခဲ႕ပါသည္။
ဒီလုိနဲ႕ က်ေနာ္ ၁၉၈၈ တြင္ တစ္ၾကိမ္ ၁၉၈၉ တြင္ တစ္ၾကိမ္ ၿပန္လာ ခဲ႕ၿပီး တီး၀ုိင္းထူေထာင္ရန္ ေငြ စုေနၿပီး
သူတုိ႕ သုံးေယာက္က ေတာ႕ဂီတပညာမ်ားကုိ ဆရာ ေမလာ (ကုိပက္ထရစ္ရဲ႕ ဦးေလး) ကုိဒဲရစ္ရဲ႕ အေဖ ၿဖစ္မည္ထင္ပါသည္၊
ႏွင္႕ ကုိဗစ္တာဇာလ်န္းတုိ႕ထံမွာဆက္ လက္ေလ႕လာဆည္းပူး ေနၾကေလသည္။
ထုိအခ်ိန္က Drum တီးသမား ၿမခုိင္ (မရခုိင္) သည္ မင္းသားၾကီး ဦးေအာင္လြင္၏ သားမ်ားဖြဲ႕ထားေသာ
Victory တီး၀ုိင္း (အေရးခင္းအၿပီးပ်က္သြား) မွာ တီးေနၿပီ။
က်ေနာ္တုိ႕ က တစ္ေက်ာင္းတည္း သားမ်ားၿဖစ္၍ လည္းေကာင္း ၊သူ ႏွင္႕ ေ၀ထြန္းတုိ႕သည္
ၿမန္မာၿပည္၏ အေကာင္းဆုံး Drummer တစ္ဦးဟု ထုိစဥ္ကေက်ာ္ၾကားခဲ႕ေသာဆရာေအာ္စကီး ေခၚ
ေအာ္စကာ သန္းတင္၏ တပည္႕ မ်ားၿဖစ္ၾကေလေသာေၾကာင္႕ လည္းေကာင္း သူ႕အား အပူကပ္ၾကသည္။
ၿမခုိင္ က အင္းမလုပ္အဲမလုပ္ တစ္ခါတစ္ရံ စိတ္ပ်က္ ဖုိ႕ေကာင္းေလာက္ေအာင္ ဂ်ီးမ်ားသူၿဖစ္သည္။
ခ်င္းကေလး ဂ်င္ပိ ကလည္း The Aces မွ အေက်ာ္ေဒးယ် (ကုိဗစ္)ေခၚ ဗစ္တာ ဇာလ်န္း ၏ တပည္႕ရင္းၿခာတစ္ဦးၿဖစ္ေလရာ
တီး၀ုိင္း၏ ေက်ာရုိးၿဖစ္ေသာ Backing အတြက္ က်ေနာ္ စိတ္ခ် သြားရေလ၏။
ေမာင္ေမာင္ က ၀ါသနာပါတာက Drums တီးရန္ ၿဖစ္ေပမဲ႕ မိဘ က ၈တန္းႏွစ္မွာ ဂစ္တာ၀ယ္ေပး၍ လိဒ္သမားၿဖစ္လာကာ
Blues ဂီတ အတီးေကာင္းသူၿဖစ္ပါသည္။က်ေနာ္ တုိ႕ ၇၈၉ မွ ကုိ ၾကည္ယု ေကာင္းေကာင္းသိပါသည္။
သူတုိ႕ေတြ ဘူမိ ေက်ာင္းမၿပီးခင္ The Aces ႏွင္႕ The Rays မွ ကုိ ေအာ္စတင္ ငယ္စဥ္က တီးေသာ
Electric Guitar ေလးကုိ ၈၀၀၀ ႏွင္႕၀ယ္လာၿခင္းမွပင္ က်ေနာ္တုိ႕ Lazy Club တီး၀ုိင္းစရန္ ပုံေပၚလာပါေတာ႕သည္။
မုိးနုိင္ တစ္ေယာက္ကလည္း ၉၄ လမ္း ကန္ေတာ္ေလးတစ္၀ုိက္တြင္ညစဥ္ Classical ဂစ္တာ လက္သံသာၿဖင္႕ ပြဲဆက္ ေနခဲ႕သူၿဖစ္ေလသည္။
ၿမခုိင္ က ေတာ႕ မ်ုိးေက်ာ႕ၿမုိင္ႏွင္႕ Virus 3 လုပ္ေန၍၊ ဒရမ္တီးရန္ တစ္ခါတစ္ရံ နံရံေက်ာင္း ေရွ႕ မွ ဂ်င္ပိတုိ႕ အိမ္နီးခ်င္း
History Major King သန္းေဌးက လုိက္လာၿပီး ေဆး သုတ္ ဘုံးခြံမ်ားႏွင္႕ ေမာင္ေမာင္ ဆင္ထားေသာ
Drum set အတု ၾကီး ကုိ တီးခတ္ ကာစခန္း သြားၾကရေလသည္။
High Hat မရွိ၍ မီးေသြးမီးပူၾကီးအား တစ္ခ်ပ္ခ်ပ္ တီးကာ ပါးစပ္ ၿဖင္႕ Shell တီးရေလသည္။
Keyboards သမားကေတာ႕ထုိစဥ္က မရွိေသး (ဥကၠာဦးသာ ႏွင္႕ မဆုံၾကေသးေပ)
ဒီလုိနဲ႕ပဲ၁၉၉၀ ခုနွစ္ မွာ က်ေနာ္ ရန္ကုန္ ၿပန္ေရာက္ရင္ ေနထုိင္ ေနၾက ၿဖစ္ေသာ ေသာ
သံလြင္လမ္း မွ အေဒၚ႕ေနအိမ္ ႏွင္႕ကပ္လ်က္အိမ္ ၊သခ်ၤာဦးဦးသာ ၏သား
ဂ်င္ပိ ၏ အသိ (ခက္ခက္ဦးသာ) ၏ ေမာင္ေလး ဥကၠာဦးသာ ႏွင္႕ ရင္းႏွီးခဲ႕ၾကပါသည္။
စႏၵရား သာတီးတတ္ေသာ သူ႕ကုိ Key Board တီးခုိင္းရသည္
တစ္ခါတစ္ရံ ေတာ႕ ကုိတင္ဦးေသာင္း ကုိအတင္း အပူကပ္ရပါသည္။
သူက ထုိစဥ္က နန္ယန္ေက်ာင္းေရွ႕မွာ အိမ္ငွားေနေလေတာ႕ က်ေနာ္တုိ႕ကသူ႕အိမ္ကုိမၾကာခဏ သြားတတ္၏။
ခက္ခက္ဦးသာ တုိ႕ေမာင္ႏွမေတြက ငယ္စဥ္ကတည္းက စႏၵယား ကုိ ဖခင္ (သခ်ၤာ ဦးဦးသာ)က
ၿပုိင္ပြဲ၀င္အထိေလ႕က်င္႕ေပးထားခဲ႕ရာ..
ေယာက္က်ားေလး တစ္ဦးတည္း ၿဖစ္ေနေသာ ဥကၠာကုိလဲ ညီငယ္ေလးသဖြယ္ခင္ သလုိ
သူ႕အစ္မ မ်ားၿဖစ္ေသာ ခက္ခက္ ႏွင္႕ သက္သက္ တုိ႕နွင္႕ လည္း ရင္းႏွီးလုိသၿဖင္႕
သူတုိ႕ ေမာင္ေလး ဥကၠာ ႏွင္႕ က်ေနာ္ တုိ႕ေပါင္းမိေလေတာ႕သည္။
ထုိ႕ေနာက္ ၁၉၉၁-၉၂ ခုႏွစ္မ်ား၏ ေန႕စြဲတစ္ခုတြင္
The Soul Music Band ကုိ Lazy Club ဟု အမည္ေၿပာင္းလဲ စတင္ဖြဲ.စီးခဲ့ပါသည္။
ထုိေန႕ က "စိန္လွ်ံ" လဘက္ရည္ဆုိင္တြင္ ထုိင္ေနၾကရင္း ကုိဗစ္တုိ႕က ယခင္ က Lazy Boys ဟု
Play Boy ကုိ အံတု ရန္ အဖြဲ႕ေလးဖြဲ႕ဘူးေၾကာင္းစကားစပ္မိရာမွ...
အနုပညာမွလြဲရင္ က်န္တာ လုပ္ဖုိ.ပ်င္းတဲ့ က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္းေတြအတြက္ အားမရ ၿဖစ္မိတဲ႕
က်ေနာ္ကLazy Club လုိ.အမည္ ေပး ထား ခဲ့ေလသည္။
သူတုိ႕ ၂ေယာက္ (ေမာင္ေမာင္ ႏွင္႕ ဂ်င္ပိ )က အတည္ၿပဳခဲ႕ၿပီး ေနာက္ Lazy Club Music Band -Original ကုိ
ဂ်င္ပိ(LAZY CLUB Bassist)၊
ေမာင္ေမာင္(ယခု UFL ဆရာ)ယခင္ Lazy Club Lead Guitarist ( နုိင္ေဇာ္ မတုိင္မီ)
မိုးနုိင္(ယခု ဂီတမိတ္ ေက်ာင္းအုပ္ၾကီး)၊ (ယခင္ Lazy Club Rhytm and Classical Guitarist)
တစ္ေက်ာင္းထဲေန သူငယ္ခ်င္း မရ ခိုင္ (က်ေနာ့္အေခၚ ၿမခိုင္)(LAZY CLUB Drums and Percussionist)
အိမ္နီးခ်င္း ညီ္ေလး ဥကၠာဦးသာ(ယခု PLUS3) (ယခင္ Lazy Club KeyBoards Player)
တို.ႏွင္႕ေပါင္းစည္းၿပီး
ေတးေရး ကုိထြန္း နုိင္ (နုိင္မုိးေအာင္) ဆည္ ေၿမာင္း ဦးစီးဌာန Lazy Club ၏ ပင္တုိင္ ေတးေရးဆရာ
၏ မဂၤလာေဆာင္ ႏွင္႕ တစ္ၿခား..ရင္းႏွီး ေသာ....သူငယ္ခ်င္းေမြးေန႕ ပြဲ မ်ား၊
ၿခံပြဲမ်ားစြာ ေတြကုိ အလကားတီးခတ္ခဲ.ေပး ခဲ႕ၾကပါသည္။
သူငယ္ခ်င္းမ်ား ပုိက္ဆံစုကာ ၀ါသနာပါသူမ်ားၿဖင္႕စုေပါင္းၿပီး အမုိင္း စတူဒီယုိ တြင္ တီဗြီသီခ်င္းမ်ားသြင္းခဲ႕ၾကသည္။
ထုိစဥ္က ဂ်င္ပိ ၊မုိးနုိင္ ႏွင္႕ ဥကၠာတုိ႕ က အဆုိေကာင္းၾကသည္။က်ေနာ္ကေတာ႕ ပုိက္ဆံ ထုတ္သူ သက္သက္ပင္။
အဲဒီလုိနဲ႕ အလုပ္လက္မဲ႕ၿဖစ္ေနၾကရင္း နဲ႕ LEO အဖြဲ႕သည္ ၿမန္မာစတီရီယုိ သမုိင္းေၾကာင္းမွာ ရွိခဲ႕ ဘူးတာ
အားက်ၿပီး ကုိယ္ပုိင္အဖြဲ. ဖြဲ႕၊ ကိုယ္ပုိင္ သီ ခ်င္းေတြ ကိုေရးၿပီး ၊ အေခြ ကုိယ္႕ဘာကုိ ထုတ္ ၾက မည္ဟု ရည္ရြယ္မိၾကပါသည္။
က်ေနာ္ က ကုိယ္ပုိင္ ထုတ္ လုပ္ေရး၊ ကုိယ္ ပုိင္ ေတးသံ သြင္း၊ ေနာက္ ပုိင္း Studio အထိ ဖြင္႕ ဖုိ႕ ဆႏၵ ရွိခဲ႕ပါသည္္။
ဒါေတြ က က်ေနာ္႕ရဲ႕ အိမ္မက္ နဲ႕ ရူးသြပ္ၿခင္းတစ္ခ်ုိဳ႕ သာၿဖစ္ခဲ႕ပါ သည္။
ေတးေရး နုိင္မုိးေအာင္၊ က်ေနာ္က ထုိစဥ္က ဖရူးဆုိး အမည္ ခံ ကာ သီခ်င္းေရးသားၿပီး
က်ေနာ္၊ဂ်င္ပိ၊မုိးနုိင္နဲ.ဥကၠာ တို.သီဆိုခဲ႕ ၾကတဲ. Lazy Club ရဲ. Lazy Club Album ကုိ
May Studio မွာ ၁၉၉၂ က သြင္း ယူခဲ.ေပ မဲ႕မထုတ္ၿဖစ္ခဲ့ပါဘူး Eagles Smokies CCR ေကာ္ပီသီခ်င္းေတြ ၿဖစ္ပါသည္။
May က ကုိေက်ာ္ေက်ာ္ က Lazy Club ၏ ၿမန္မာအမည္ ကုိ "ေမ်ာက္ေလာင္းကေလးမ်ား" အဖြဲ႕ ဟု အမည္ေပးခဲ႕သည္
ကၿမင္းေက်ာအလြန္ထၾက၍ၿဖစ္သည္။
ဂ်င္ပိ၊ မရခိုင္ တုိ႕ သည္ The Aces မွ ဦးစုိးေအာင္ ေကာင္းမွုေၾကာင္႕ မဂၤလာပြဲဆက္မ်ားလာသည္႕ကာလမ်ားတြင္
The Aces II အေနၿဖင္႕ မၾကာခဏ တီးခတ္ရ၍ ၀င္ေငြ စရေနၾကေလၿပီ။
၁၉၉၃ မတ္ ၇ရက္ က်ေနာ္႕ မဂၤလာေဆာင္ ပြဲမွာ အတည္ၿပဳ ဖြဲ႕စည္းၿပီး မွ
သတင္းစာမွ Lazy Club အမည္ ၿဖင္႕တရား၀င္ ေၾကၿငာဖြဲ.စည္း ခဲ.ပါသည္၊
အဲဒီတုန္း က က်ေနာ္ က ေခါင္းေဆာင္ မန္ေနဂ်ာ ၿဖစ္ခဲ႕ ဘူးပါသည္။
ထုိ႕ေနာက္ Ramada Hotel ဖြင္႕ ပြဲ နဲ႕ တစ္ၿခားမဂၤလာေဆာင္ ေတြ ကုိ စတင္ တီးခတ္ရပါသည္။
အဲဒီ မတုိင္ခင္ကတည္းက Lazy Club အဖြဲ႕၀င္မ်ားသည္ ACES II အၿဖစ္ ႏွင္႕ တီး ခတ္ ေနခဲ႕ ၿပီး
ကုိ၀င္းေမာ္ ACES က ေရႊသံစဥ္ အဖြဲ႕ ကုိ ဖြဲ႕ ထားၿပီး TV တြင္ သီခ်င္း ေနာက္ခံ တီး၀ုိင္းအၿဖစ္ေက်ာ္ၾကားေနရာ တြင္ လည္း
ဥကၠာ က ၀င္တီးခတ္ေနရာ ေရႊသံစဥ္ မွာ Second Lead တီး သူ နုိင္ေဇာ္ ႏွင္႕ လည္း ရင္းႏွီးေနၾက ၿပီ ၿဖစ္၏ ။
ACES II တြင္ ေမာင္ေမာင္ ႏွင္႕ဥကၠာ တီးသလုိ
ေရႊသံစဥ္ II တြင္ နုိင္ေဇာ္ ႏွင္႕ ဥကၠာ တစ္တြဲ တီးၿဖစ္ၾကပါသည္။
ဥကၠာ က ေရႊသံစဥ္တြင္ အတီးစိတ္လာ၍ က်ေနာ္ တုိ႕ မွာ
Elvis ကုိကုိ (ကြယ္လြန္)ဘက္ ကုိ ေၿခဦးလွည္႕ ခဲ႕ပါေသးသည္။
Lazy Club အဖြဲ႕သားမ်ားသည္ ေတာက္မဲ႕ မီး ခဲတရဲရဲ ၿဖစ္ေနပါၿပီ။
ထုိစဥ္က ေၿခတုိေအာင္ လမ္းေလွ်ာက္ကာ စည္းရုံးေရး သြားရသည္က က်ေနာ္ ႏွင္႕ ဂ်င္ပိ သည္ အဓိကၿဖစ္သည္။
ေနာက္ ဆုံး ဥကၠာႏွင္႕ အၿပီးသတ္ေဆြးေႏြးၾကေတာ႕ သူက Lazy Club တြင္ သာတီး မည္ ဟုဆုံးၿဖတ္၏။
Lead Guitar ေမာင္ေမာင္ ( ရခုိင္လူမ်ုုိး ဗုဓၵဘာသာ )ဘူမိေက်ာင္းသားသည္ အိမ္တြင္ သာအေနမ်ားသည္။
ေက်ာင္းမၿပီးခင္ ကစၿပီး အဘိဓမၼာႏွင္႕ ပိဍိကတ္ ၃ပုံ ကုိ စတင္ဖတ္ေနေလ သည္။
ထုိ႕ေနာက္ ၂၀၀၀ ၿပည္႕ႏွစ္ မတုိင္မီ ၁၉၉၆ေလာက္တြင္ ဘုန္းၾကီး၀တ္သြားေလေတာ႕၏။
ထုိ အခါ ေရႊသံစဥ္ ႏွင္႕ ACES II တြင္ Second Lead တီးေနသူ နုိင္ေဇာ္ သည္ ေရေက်ာ္ သားမ်ား ၿဖစ္ ေသာ
ေအာင္ေအာင္ ၊ ေဇာ္နုိင္ တုိ႕ ႏွင္႕ Rock Hunter ၀ုိင္းဖြဲ႕ထားၿပီး
ေရႊ ရူခင္း ၿမန္မာ စားေသာက္ဆုိင္ၾကီး တြင္ Key Boards တီးေနေသးသည္
( နို္င္ေဇာ္႕) ကုိ ဥကၠာ Recommendation ၿဖင္႕ေခၚ သြင္း ခဲ႕ၿဖစ္ပါသည္။
က်ေနာ္ ကေတာ႕ သေဘၤာဆက္လုိက္သည္။ထုိ႕ေနာက္ က်ေနာ္႕ ရည္ ရြယ္ ခ်က္ အတုိင္း
ေတးသံသြင္း ဆုိင္ ပဥၥသိခၤ ကုိ လွည္းတန္း လမ္းစုံတြင္ ဖြင္႕ နုိင္ ခဲ႕ေလသည္။
က်ေနာ္ သေဘၤာ လုိက္ေနရ၍ မန္ေနဂ်ာ အလုပ္ မလုပ္ နုိင္ သၿဖင္႕ မန္ေနဂ်ာ မရွိ ၿဖစ္ေနၿပီး
ALEX ဒုတိယ အေခြ မွ စၿပီး Lazy Club ႏွင္႕ ေပါင္းမိသြားကာ သူ၏ သူငယ္ခ်င္းၿဖစ္သူ စုိးနိုင္ထြန္း (ေခၚ)အီၾကာေကြး
စံပယ္ဦးဦးသန္းလြင္ ၏ တူၿဖစ္သူ အား မန္ေနဂ်ာခန္႕ ထားခဲ႕ ၾကပါသည္။
ေနာက္ပုိင္းတြင္ မရခုိင္က တီးလုိက္ မတီးလုိက္ ၿဖစ္လာေသာေၾကာင္႕
Emperor မွ အနားယူထားေသာကုိေ၀ထြန္းကလဲ န၀ရတ္ စတူဒီယုိ အတြက္
ကုိယ္ပုိင္ Band အၿဖစ္ သူပါပါ၀င္တီးခတ္ၿခင္း ေတးစီးရီးမ်ားဖန္တီးဆက္သြယ္ေပးၿခင္း၊
ဥကၠာ ၏ အသုိင္း၀ုိင္းအေပါင္းသင္း ေကာင္းၿခင္း နုိင္ေဇာ္၏ အထူးၾကုိးစားအားထုတ္ၿခင္း၊
မန္ေနဂ်ာ အီၾကာေကြး၏ တစ္စုိက္မတ္မတ္ ေဆာင္ရြက္မွု တုိ႕ ေပါင္းကာ..
ေဒါက္တာေဆာင္းဦးလွုိင္ စည္သူလြင္ ႏွင္႕ Alex တုိ႕၏ နာမည္ၾကီး ဆန္းထ ေလေသာ ကာလမ်ားတြင္
ခရီးသြား ၅ေယာက္ ၊ ဆုံနုိင္ခြင္႕၊ ၁၉း၁၈ စသည္ၿဖင္႕Lazy Club တုိ႕ Pop Music က႑ တြင္ သမုိင္းသစ္ေတြ ေရးၿဖစ္ခဲ႕ေလသည္။
ကုိေ၀ထြန္း စကားႏွင္႕ေၿပာရလ်င္ I.C , Emperor Rock Music ဘယ္လုိေကာင္းေကာင္း
POP မွာေတာ႕Lazy Club ကုိ ေမ႕ထားလုိ႕မရ ဟု သူေၿပာေလ႕ရွိသည္။
ေနာက္ ပုိင္း ေပါက္ေခြမ်ားစြာ ရွိခဲ႕သည္ ထြန္းအိၿႏၵာဘုိ ၏ ၁၉၉၉ တုိ႕ အပါ၀င္
အခုေခတ္မွာ ဆုိေတး ၏ မီးအိမ္ရွင္ အေခြတုိ႕ သည္ သာဓက ပင္။

0 comments:

Post a Comment

စာမေရးျဖစ္ေတာ့တာေၾကာင့္ က်ေနာ္ႀကိဳက္ၿပီး ဖတ္ေစခ်င္တဲ့စာေလးေတြကို တင္ထားပါတယ္ဗ်ာ

Followers

Total Pageviews

အမွာပါးစရာမ်ားရွိေနရင္

Pop up my Cbox

Blog Archive

အက္ဒမင္

ရွာေဖြေလ ေတြ႔ရွိေလ

စာေပျမတ္ႏိုးသူမ်ား

free counters
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...